در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واگذاری زمین ۱۰۰ میلیارد تومانی به شرکت مترو/ تکمیل سه ایستگاه‌ کتابی، تربیت مدرس و برج میلاد به زودی

واگذاری زمین 100 میلیارد تومانی به شرکت مترو/ تکمیل سه ایستگاه‌ کتابی، تربیت مدرس و برج میلاد به زودی

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار تهران از واگذاری زمینی به ارزش 100 میلیارد تومان به شرکت مترو خبر داد تا با فروش آن ایستگاه‌های کتابی، تربیت مدرس و برج میلاد تکمیل می‌شوند.

خبرنگار: کاظمی/شهرداری منطقه 2 زمین 100 میلیارد تومانی را به شرکت مترو واگذار کردمحسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه شهرداری منطقه 2 با شرکت مترو برای خرید یک رام قطار، گفت: این اتفاق یک الگوی جدید در نحوه مدیریت مناطق شهرداری تهران است، چراکه مناطق شهرداری می‌توانند در حد توان خود از منابع غیرنقدی‌شان برای حل مشکلات منطقه کمک کنند.

او افزود: به منظور حل مسائل حمل و نقلی منطقه 2، دو تفاهم‌نامه برای تأمین منابع غیرنقد از شهرداری برای تهیه 28 دستگاه اتوبوس و همچنین تأمین اتوبوس‌های نو امضا شد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: طی موافقت‌نامه‌ای که صورت گرفت، مقرر شد تا یک رام قطار مترو توسط شهرداری منطقه 2 سرمایه‌گذاری و بودجه آن هم تأمین شود.

پورسیدآقایی تصریح کرد: با این اقدام سرفاصله حرکت قطار‌ها و ترافیک منطقه کاهش خواهد یافت.

او ادامه داد: برای بارگذاری ساختمان یکی از زمین‌های بزرگ منطقه به ارزش 100  میلیارد تومان در اختیار مترو قرار گرفت تا به کمک آن بودجه ایستگاه جدید میدان کتابی، تربیت مدرس و برج میلاد را تکمیل کنیم و تا پایان سال هم به بهره‌برداری برسانیم.


بیشتر بخوانید: امضا تفاهم نامه خرید یک رام قطار از سوی شهرداری منطقه 2


معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: اختیار فروش این زمین به مترو داده شده است تا پولش خرج این کار شود.

پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت اجرای روش‌های جدید توسط شهرداری منطقه 2 نسبت به مبالغ این توافق‌نامه‌ها تصریح کرد: امیدواریم با این کار شهرداری‌های مناطق مسئولیت حل مشکلات حمل و نقلی منطقه خود را برعهده گیرند و به توسعه این ناوگان کمک کنند.

توضیحات شهرداری تهران درباره واگذاری زمین 100 میلیارد تومانی به شرکت مترو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان