برنامه کارگاه‌های آموزشی سی‌ و‌ دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان اعلام شد + جدول

کارگاه‌های آموزشی سی‌ و‌ دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان از ۲۸ مردادماه تا ۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

برنامه کارگاه‌های آموزشی سی‌ و‌ دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان اعلام شد + جدول

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 28 مردادماه تا 4 شهریورماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و فیلم‌های این جشنواره در 5 سینما شامل پردیس سینمایی چهارباغ ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس هنر، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و سینما بهمن واقع در خوراسگان اکران می‌شود.

در این میان کارگاه‌های آموزشی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از صبح امروز و با کارگاه‌ سینما به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان و همچنین کارگاه فیلمنامه‌نویسی برای سینمای کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز کردند.

در ادامه این کارگاه‌ها به ترتیب در روز سه‌شنبه کارگاه‌های درک فیلم به منظور شناسایی نشانه‌های فرهنگی در فیلم‌ها به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان، کسب و کار قصه و صنعت سینما و برآورد هزینه‌های تولید فیلم در نظر گرفته شده است و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز کارگاه‌های 3 روزه فیلم‌سازی داستانی برای کودکان و نوجوانان و نمایش فیلم‌های بچه‌ها در شب آخر، آموزش انیمیشن و کارگاه 2 روزه آشنایی با تصویر و کار با دوربین‌های دیجیتال برای فیلم‌سازان جوان برگزار می‌شود.

همچنین بازاریابی برای سینمای کودک و نوجوان، استارتاپ در سینما، مستندسازی از اصفهان با رویکرد فیلم توریسم برای کودکان و نوجوانان، اصول تحلیل تجربه دیداری-شنیداری مخاطب، جلوه‌های بصری در سینمای کودک، کار با بازیگر کودک و نوجوان در فیلم و قوانین جهانی کار با بازیگر کودک و نوجوان در فیلم از دیگر کارگاه‌های آموزشی این جشنواره هستند.

آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان عصر امروز ساعت 20 با حضور هنرمندان و مسئولان شهری و کشوری در باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود.

ح

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان