معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت خبر داد؛

موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو با خارج از کشور پلمپ شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از پلمب موسسه آموزشی در شمال تهران که به صورت غیر قانونی اقدام به اعزام دانشجویان به خارج از کشور می‌کرد، خبر داد.

موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو با خارج از کشور پلمپ شد

موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو با خارج از کشور پلمپ شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: چندی پیش با شکایت تعدادی از شهروندان خصوصا دانشجویانی که قصد اعزام به خارج از کشور را داشتند، نماینده معاونت حقوقی وزارت علوم، لیستی از موسسات آموزشی اعزام دانشجو به خارج از کشور را که فاقد مجوز‌های لازم بودند، برای برخورد قانونی در اختیار دادسرای فرهنگ و رسانه قرار داد.

وی افزود: متعاقبا با دستور بازپرس شعبه 12 این دادسرا، موضوع به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، ارجاع شده و تیم‌های این یگان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌های انجام شده یکی از این موسسات که در شمال تهران فعالیت غیرمجاز داشت، شناسایی شده و با هماهنگی از سوی نماینده حقوقی وزارت علوم، از این محل بازدید شد که به خاطر نداشتن جواز کسب و فعالیت بدون پروانه و مجوز‌های لازم در خصوص اعزام دانشجو به خارج از کشور، بنابر دستور مرجع قضایی پلمپ شد.

سرهنگ افرند، تصریح کرد: بازدید از شرکت‌های صوری که بدون کسب مجوز‌های لازم و قانونی اقدام به اعزام دانشجو به خارج از کشور می‌کنند، در روز‌های آتی نیز ادامه دارد و با مسئولان این شرکت‌ها برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.

پلمب 1 موسسه غیر قانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور در شمال تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان