۲ موبایل قاپ با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و اعتراف آنان به ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

2 موبایل قاپ با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند

/// امروز///// دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه‌ایبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس واعظی رئیس کلانتری 114 غیاثی گفت: ساعت 23:30 دقیقه روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده میدان خراسان به 4 موتورسوار که سوار بر 2 دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش بودند، برخوردکردند.

موتورسواران به مردی میانسال نزدیک و در یک لحظه گوشی همراه وی را که در حال صحبت کردن بود، قاپیده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران به تعقیب متهمان پرداختند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت را با شلیک چند تیر هوائی دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از متهمان، تعداد 4 دستگاه گوشی همراه از آنان کشف شد.

سرهنگ واعظی با اشاره به اینکه متهمان به همراه موتورسیکلت توقیفی به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در کلانتری 130 نازی آباد دارد.

کلانتر محله غیاثی افزود: در گام بعدی ماموران کلانتری موفق شدند مالکان گوشی‌های سرقتی را شناسایی و برای شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند: مدتی است که با همکاری سایر همدستان خود با استفاده از تاریکی هوا و م و تورسیکلت‌های سرقتی موبایل قاپی می‌کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به 27 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند، گفت: در بررسی وضعیت متهمان مشخص شد که هر 2 موبایل قاپ سابقه دار بوده و تا کنون چندین مرتبه با همین عنوان مجرمانه در زندان بسر برده اند.

سرهنگ واعظی اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده و دستگیری 2 هم دست موبایل قاپ‌ها ادامه دارد.

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه‌ای

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان