اینک آخر زمان با تدوین جدید

بانی‌فیلم- بهراد داودی: بیش از چهل سال پیش فرانسیس فورد کاپولا خانه‌اش را گرو گذاشت تا هزینه فیلم «اینک آخر زمان» که اثری حماسی درباره جنگ ویتنام است را تامین کند

اینک آخر زمان با تدوین جدید

بانی‌فیلم- بهراد داودی: بیش از چهل سال پیش فرانسیس فورد کاپولا خانه‌اش را گرو گذاشت تا هزینه فیلم «اینک آخر زمان» که اثری حماسی درباره جنگ ویتنام است را تامین کند.
وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی اعلام کرد که فرانسیس فورد‌ کاپولا درباره این فیلم خود گفت: «من صاحب «اینک آخر زمان» هستم، من صاحب خیلی از فیلم‌هایم هستم چون معمولا کسی آنها را نمی‌خواست… من خودم آنها را با ریسک کردن و امتحان کردن ساختم، که به طرز بی‌فایده‌ای پر از استرس و چالش برانگیز بود، اما تنها راهی بود که برای ساختشان می‌دیدم.»
هفته‌ها پس از فیلمبرداری در فیلیپین، کاپولا شخصیت اصلی فیلم را عوض کرد و بازیگر مورد نظر او یعنی مارتین شین دچار حمله قلبی شد. صحنه‌های فیلم در اثر توفان خراب شد و فیلمبرداری را غیرممکن کرد.
کاپولا برنامه داشت که فیلمبرداری در شش هفته تمام شود، اما دست‌آخر این فیلم یک سال و نیم به طول انجامید!
اکنون فوردکاپولا برنده اسکار در سن هشتاد سالگی، فیلم را تدوین جدید کرده و قرار است این فیلم با نام «اینک آخرزمان: آخرین کات»‌ پس از چهل سال در برخی سالن‌های سینما به نمایش در‌آید.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان