ابراهیمی: بعد از مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی می‌روم

مدعی مازندرانی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت که پس از رقابت‌های جهانی در اردو حضور خواهد یافت.

ابراهیمی: بعد از مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی می‌روم

محمدجواد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار اخیرش با رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: خیلی برایم ارزشمند بود که رئیس فدراسیون کشتی و مدیر تیم‌های ملی با وجود این همه مشغله که این روزها دارند، برای من وقت گذاشتند و با هم صحبت کردیم. فدراسیون شدیدا درگیر موضوع اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جهانی است و دغدغه زیادی دارد اما هماهنگی‌های لازم برای این دیدار صورت گرفت. خوشبختانه علیرضا دبیر نگاه ویژه‌ای به مسابقه انتخابی دارد و معتقد است که انتخابی باید ملی‌پوش را مشخص کند.

وی در مورد اینکه قرار شد از چه زمانی در اردوی تیم ملی حاضر شود، تصریح کرد: محسن کاوه لطف کرد و گفت هر زمان که دوست داشته باشم می‌توانم به اردو بیایم و حتی خواست از همان فردای جلسه در اردو باشم اما به این دلیل که تیم ملی در فشار تمریناتش در آستانه جهانی است و من هم فعلا درگیر کارهای شخصی و کاری‌ام هستم، گفتم از بعد از مسابقات جهانی به اردو خواهم رفت.

ابراهیمی ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی حتما برای المپیک استارت خواهم زد و شروع کارم نیز با لیگ برتر خواهد بود. به من پیشنهاد شد که به مسابقات ارتش‌های جهان بروم اما چون مدالش را داشتم، قبول نکردم و فعلا برای شرکت در لیگ تمرین می‌کنم.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان