فعالیت رسانه‌ای، جایگزین نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا - بر اساس تصمیم کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان شمالی، امسال به جای برپایی نمایشگاه فیزیکی، تلاش خواهد شد از ظرفیت بالای رسانه ها و فضای مجازی این استان برای بیان خدمات دولت استفاده شود.

فعالیت رسانه‌ای، جایگزین نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی

به گزارش ایرنا رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان روز دوشنبه در نشست این کمیته با بیان اینکه ارزیابی از برگزاری این نمایشگاه در سالهای گذشته نشان می دهد که برپایی نمایشگاه، علیرغم صرف هزینه های زیاد، مخاطب چندانی ندارد، افزود: یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی در دستگاه های دولتی، اطلاع رسانی شفاف و به موقع از خدمات دولت و تشریح آن برای مردم است ولی باید سعی داشت خدمات دولت به شیوه خلاقانه و هنرمندانه در خراسان شمالی از طریق رسانه ها بیان شود.
علی قلیزاده، سخنرانی فرمانداران تمام شهرستان ها پیش از خطبه های نماز جمعه، حضور معاونان استاندار و فرمانداران در شبکه های استانی صداوسیما و تشریح خدمات دولت و اطلاع رسانی در قالب نشست های خبری دستگاه های اجرایی را از اهم برنامه های هفته دولت در این استان دانست.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «روابط عمومی ها مردم را دلگرم کنند» افزود: این حق مردم است که اقدامات نظام و دولت منتخب خود را بدانند و از عملکرد دستگاههای اجرایی آگاهی یابند.

وی زبان هنر را بهترین وسیله برای بیان خدمات دولت دانست و افزود: با زبان هنر به صورت خلاقانه و مبتکرانه و در قالب های موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر و ارایه نمایش با هدف ایجاد نشاط اجتماعی می توان به تشریح موثرتر و جذابتر خدمات دولت پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی نیز در این نشست بر لزوم هماهنگی و هم افزایی در تریبون های مختلف با رویکرد همگرایانه برای معرفی هر چه بهتر خدمات دولت تاکید کرد.

حسین فرخنده انجام تبلیغات محیطی، تبیین برنامه ها در نشست های خبری، تبیین خدمات دولت در رسانه ها، تهیه تیزرهای تبلیغاتی، پوشش های خبری و... را از مهمترین موارد در دستور کار برای معرفی خدمات دولت به مردم بیان کرد.

وی اظهار کرد: شب های فرهنگی ایران و ترکمنستان، جشنواره فرهنگ علوی، جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر کوتاه، دیدارهای مردمی، برپایی نمایشگاه های هنری توسط هنرمندان و ... همزمان با هفته دولت در استان برگزار خواهد شد.
5132

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان