آلبوم "جان جهان" منتشر شد

آلبوم موسیقیایی «جان جهان» با صدای پوریا اخواص و آهنگ‌سازی رضا پرویززاده منتشر شد.

آلبوم "جان جهان" منتشر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلبوم «جان جهان» (بحر نور 2) با صدای پوریا اخواص و آهنگ‌سازی رضا پرویززاده در راستای پاسداشت و پشتیبانی از موسیقی اصیل ایرانی و حفظ آثار اساتید و بزرگان موسیقی ایران تنظیم شده است.

رضا پرویززاده موسیقی‌دانی است که همواره دغدغه‌اش حفظ موسیقی اصیل ایرانی بوده و در این راستا بسیار تلاش می‌کند.

در این آلبوم انتخاب آثار، صدادهی ارکستر و تنظیم آثار با نگاه به فرم موسیقی گذشتگان انجام شده تا رنگ و بوی موسیقی قدیم برای شنوندگان فرهیخته تداعی شود. آوازهای این اثر به پاسداشت شیوه آوازی استاد ادیب خوانساری و سال‌ها تلاش ایشان در رادیو ملی و خلق آوازهای ماندگار، طراحی شده و توسط پوریا اخواص هنرمند پرتلاش عرصه آواز و از شاگردان برجسته استاد شجریان که سابقه‌ هنری درخشانی دارد، اجرا شده است.

از دیگر هنرمندانی که در خلق این آلبوم نقش داشته‌اند، می‌توان از: بهروز همتی (نوازنده تار)، رضا پرویززاده (آهنگ‌ساز و نوازنده کمانچه)، ماهیار تمسکنی (نوازنده‌ سنتور)، محمد میرزایی (نوازنده نی)، حسین حدت (نوازنده عود)، علی همتی (نوازنده بم‌تار)، امین پرویززاده (نوازنده کمانچه آلتو) و حسین همتی (نوازنده تنبک) اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «جان جهان» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و همچنین سایت‌های beeptunes.com www.navaak.com ،www.ritmo.ir و مرکز پخش و نشر جوان و پخش رها مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان