تروریست های مورد حمایت ترکیه به یاری جبهه النصره شتافتند

تهران – ایرنا – تروریست های مورد حمایت ترکیه از مناطق اشغالی سپرفرات و شاخه زیتون وارد استان ادلب سوریه شدند.

تروریست های مورد حمایت ترکیه به یاری جبهه النصره شتافتند

به گزارش رسانه های نزدیک به تروریست ها، گروه تروریستی موسوم به ارتش ملی پس از بحرانی شدن اوضاع گروه تروریستی تحریرالشام(جبهه النصره) نیرو و تجهیزات خود را به سوی استان ادلب در شمال غرب سوریه حرکت داد.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز تصاویر از کاروان نظامی گروه های تروریستی «تیپ الحمزه» و «احرارالشرقیه» را منتشر کردند که برای مشارکت در نبرد با ارتش سوریه وارد استان ادلب می شوند.

این کاروان ها شامل نفربرهای زرهی، تیربارهای سنگین، مهمات و سلاح های سبک، متوسط و سنگین و صدها تروریست است.

سخنگوی رسمی گروه تروریستی ارتش ملی نیز در گفت و گو با پایگاه «الدرر الشامیه» از حرکت تیپ های سه گانه این گروه از شمال و شرق حلب به سوی ادلب برای کمک به گروه تروریستی تحریرالشام خبر داد.

یوسف حمود گفت: تصمیم مشارکت در نبردهای استان ادلب پس از نشست مشترک میان فرماندهان ارتش ملی و جبهه آزادیبخش ملی گرفته شد.

محورهای جنوبی استان ادلب شاهد درگیری های شدید میان گروه های تروریستی عضو اتاق عملیات «الفتح المبین» و نیروهای ارتش سوریه است.

ارتش سوریه از دو محور غرب و شمال شرق به سوی شهر راهبردی خان شیخون درحال پیشروی است و توانسته است مسیرهای اصلی تدارکاتی تروریست ها به شهرهای خان شیخون، مورک، اللطامنه و کفر زیتا و روستاهای لحایا، لطمین، معرکبه و الصیاد را قطع کند.

ارتش ترکیه در دو عملیات سپر فرات (3 شهریور 95 تا 9 فروردین 96) و عملیات شاخه زیتون (30 دیماه 96 تا 4 فروردین 97) با همکاری گروه های تروریستی مورد حمایت خود، چهار هزار کیلومتر از خاک سوریه از جمله  شهرهای الباب، اعزاز، جرابلس و عفرین در شمال این کشور را تصرف کرده است.  
دولت سوریه با اشغالگر خواندن دولت ترکیه در انجام عملیات نظامی در منطقه عفرین و سایر مناطق شمال سوریه، بارها خواستار خروج نیروهای ارتش ترکیه از خاک سوریه شده است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان