تخفیف‌های جالب‌توجه برای کیا استینگر

اگر در حال پول جمع کردن برای خرید کیا استینگر هستید احتمالاً حالا زمان مناسب برای خرید این خودرو فرا رسیده است. خبر رسیده برخی از نمایندگی‌های این خودروساز تخفیفی ۳ هزار دلاری در نظر گرفته‌اند تا خریداران را به سمت خرید استینگر جلب کنند.

تخفیف‌های جالب‌توجه برای کیا استینگر

اگر در حال پول جمع کردن برای خرید کیا استینگر هستید احتمالاً حالا زمان مناسب برای خرید این خودرو فرا رسیده است. خبر رسیده برخی از نمایندگی‌های این خودروساز تخفیفی 3 هزار دلاری در نظر گرفته‌اند تا خریداران را به سمت خرید استینگر جلب کنند.


البته خیلی هیجان‌زده نشوید زیرا نمایندگی‌ها هیچ‌گونه اجباری در ارائه‌ی این تخفیف به مشتریان ندارند زیرا می‌توانند این سود را برای خود نگه دارند. به یاد داشته باشید که تخفیف 3 هزار دلاری کامل کیا تا سوم سپتامبر و برای مدل‌های 6 سیلندر در نظر گرفته شده و مدل‌های ضعیف‌تر 4 سیلندر با حداکثر تخفیف 2 هزار دلاری در دسترس هستند. به عنوان یادآوری باید گفت مدل پایه‌ی استینگر 2.0L قیمت 32990 دلاری داشته درحالی‌که مدل استینگر GT بهای 39300 دلاری دارد.


این تخفیف خاص نمایندگی‌ها را می‌توان با مشوق‌های دیگر هم همراه کرد زیرا اگر چشم روی رقبا بسته و محصول کیا را انتخاب کنید هدایای دیگری هم دریافت خواهید کرد. نسخه‌های 6 سیلندر استینگر 2 هزار دلار تخفیف اضافی داشته و مدل‌های 4 سیلندر هم با کاهش بهای 1000 دلاری همراه می‌شوند.


به این ترتیب جمع کل تخفیف‌های کیا استینگر 6 و 4 سیلندر به ترتیب برابر با 5 و 3 هزار دلار است. همچنین برخی خریداران می‌توانند این خودروی اسپورت را با شرایط اقساطی 75 ماهه‌ی بدون بهره خریداری کنند. البته در این صورت تخفیف‌های یاد شده اعمال نخواهند شد.


موضوع جالب اینکه به نظر می‌رسد برخی نمایندگی‌های کیا قبلاً تمامی این تخفیف‌ها و مشوق‌ها را اعمال کرده‌اند تا قیمت استینگر تا بالاترین حد ممکن کاهش یابد. یکی از این موارد به نمایندگی وودبریج مربوط می‌شود که استینگر GT دیفرانسیل عقب با رنگ بدنه‌ی قرمز را با بهای 28994 دلار ارائه می‌کند. این در حالی است که قیمت واقعی این خودرو برابر با 41130 دلار بوده و بنابراین خریدار با یک تخفیف 12136 دلاری بدرقه می‌شود.


این تخفیف‌ها درست زمانی ارائه شده‌اند که فروش کیا استینگر با افت مواجه شده است. از ابتدای سال تاکنون تنها 8013 دستگاه استینگر به فروش رفته درحالی‌که فروش این خودرو در مدت مشابه سال پیش برابر با 10144 دستگاه بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان