به مناسبت هفته دولت؛

۱۷ پروژه بزرگ در کرمان افتتاح می‌شود

تهران- ایرنا- استاندار کرمان اعلام کرد که ۱۷ طرح و پروژه بزرگ به مناسبت هفته دولت در این استان افتتاح خواهد شد.

17 پروژه بزرگ در کرمان افتتاح می‌شود

«محمدجواد فدایی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دولت در هفته نخست شهریور ماه همزمان به هفته دولت 17 طرح و پروژه بزرگ را با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان افتتاح می‌کند.  این طرح ها اکنون آماده افتتاح هستند و در هفته دولت با حضور مسئولان ارشد کشوری شروع به کار خواهند کرد.

به گفته استاندار کرمان طرح های مذکور بیشتر در زمینه های معدنی و صنعتی هستند که پس از بهره برداری منجر به توسعه اقتصادی کرمان و اشتغالزایی می‌شوند.

فدایی همچنین به آمادگی دستگاههای اجرایی استان کرمان برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت:از چند هفته قبل جلسات ستاد انتخابات برگزار و احکام مورد نظر در این زمینه صادر شده است.

وی با بیان اینکه احزاب و گروه های سیاسی کرمان برای حضور در انتخابات خود را آماده کرده اند، توضیح داد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شاهد برگزاری انتخابات پرشکوه و سالم باشیم.

استان کرمان در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و جمعیت آن بر اساس آمار سال 95 مرکز آمار ایران بیش از سه میلیون نفر برآورد شده است.

کرمان به عنوان نهمین استان پر جمعیت کشور با دربر گرفتن 183 هزار و 285 کیلومتر مربع و بیش از 11 درصد از وسعت ایران تقریبا اندازه کشور سوریه بزرگی دارد و پهناورترین استان ایران محسوب می شود ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان