رونمایی از دو سیستم گیمینگ Aurora R۹ و Dell G۵ Desktop توسط Alienware

کمپانی دل روز گذشته از دو پی سی گیمینگ دسکتاپی جدید به نام های Alienware Aurora R۹ و Dell G۵ Desktop رونمایی کرد که به ترتیب با قیمت های پایه ۹۷۰ و ۶۳۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

رونمایی از دو سیستم گیمینگ Aurora R9 و Dell G5 Desktop توسط Alienware

کمپانی دل روز گذشته از دو پی سی گیمینگ دسکتاپی جدید به نام های Alienware Aurora R9 و Dell G5 Desktop رونمایی کرد که به ترتیب با قیمت های پایه 970 و 630 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

Aurora R9 درست مانند نسخه ای که چندسال پیش Alienware به مناسبت بیست سالگی برند خود ارائه کرد دارای یک شاسی داخلی بی نیاز از ابزار است و بدنه آن صرفا با فشردن یک دکمه از هم باز می شود؛ نسخه پریمیم این محصول به چیپست Core i9-9900K اینتل با سیستم خنک کننده مایع، 64 گیگابایت رم HyperX و 4 ترابایت حافظه داخلی مغناطیسی و اس اس دی مجهر شده است. علاوه بر این خریداران این محصول میتوانند در صورت تمایل آن را به همراه پردازنده گرافیکی دوگانه RTX 2080 انویدیا یا یک 2080 Ti تهیه کنند که با کمک زبان طراحی جدید Alienware موسوم به لجند یا افسانه در کنار هم قرار گرفته اند.

از جمله مزایای این زبان طراحی طبق اعلام شرکت سازنده می توان به بهبود جریان هوای و دمای هواوی محیطی سیستم اشاره کرد که به طور متوسط تا چهار درجه پایین می آید. Aurora R9 در پیکره بندی های مختلف از فردا وارد بازار می شود؛ نسخه پایه این سیستم با قیمت 970 دلاری چیپ Core i5 اینتل به همراه 8 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه مغناطیسی دارد و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 برایش درنظر گرفته شده است.

محصول معرفی شده دیگر Dell G5 Desktop نام دارد که سطحی دندانه دار برایش طراحی شده و نوارهای نوری آبی رنگی روی آن دیده می شود. این محصول در واقع نسخه جایگزین برای سیستم دسکتاپی گیمینگ اینسپایرون دل به شمار می رود. شرکت سازنده این سیستم را هم در قالب پیکره بندی های مختلفی به بازار عرضه خواهد کرد که مدل پریمیم آن به چیپ i9-9900K اینتل، پردازنده گرافیکی RTX 2080، شصت و چهار گیگابایت رم و 3 ترابابت حافظه داخلی متشکل از اس اس دی و حافظه مغناطیسی مجهز شده است.

این سیستم همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد با قیمت پایه 630 دلار وارد بازار خواهد شد (برای نسخه بهره مند از چیپ i5-9600K، پردازنده گرافیکی RTX 2070، 256 گیگابایت حافظه اس اس دی و یک ترابایت HDD) اما بالاترین پیکره بندی در نظر گرفته شده برای آن تا 1380 دلار قیمت خواهد داشت.

برند Alienware در کنار این دو محصول از دو ماوس (با نام های AW610M و AW510M) و دو کیبورد گیمینگ هم در جریان رویداد گیمزکام امسال رونمایی کرد.

طبق اعلام کمپانی سازنده از یک باتری لیتیومی-یونی در ماوس سیمی/وایرلس AW610M استفاده استفاده شده است که تا 350 ساعت با هر بار شارژ دوام می آورد. نرخ نمونه برداری این ماوس در وضعیت بیسیم برابر با هزار هرتز عنوان شده است (به این معنا که در هر ثانیه هزار مرتبه موقعیت خود را به سیستم اعلام می کند).

هر دو ماوسAW610M و AW510M معرفی شده توسط این شرکت از سنسور 16,000 DPI PixArt استفاده خواهند کرد و به ترتیب با قیمت های 100 و 75 دلار وارد بازار می شوند. البته یک ماوس صرفا بیسیم به نام  AW310M هم معرفی شده که از یک باتری AA تا 300 ساعت شارژ می گیرد و قیمت پایه تعیین شده برای آن 63 دلار است.

همانطور که اشاره کردیم Alienware دو کیبورد مکانیکی به نام AW310K با قیمت 100 دلار و AW510K با قیمت 160 دلار را معرفی کرده که مدل دوم دارای لامپ های RGB و چند دکمه اضافی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان