اصلاح‌طلبان ساز جدایی از شورای عالی سیاستگذاری را کوک می‌کنند؟/ اسماعیل دوستی: امکان دارد/ جواد امام: انتقادها جنبه شخصی دارد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اسماعیل دوستی گفت: احتمال اینکه برخی شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب ساز جدایی از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بزنند وجود دارد.

اصلاح‌طلبان ساز جدایی از شورای عالی سیاستگذاری را کوک می‌کنند؟/ اسماعیل دوستی: امکان دارد/ جواد امام: انتقادها جنبه شخصی دارد

اسماعیل دوستی، عضو سابق شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به گمانه زنی‌ها مبنی بر ورود احزاب اصلاح طلب به طور مستقل از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو تصریح کرد: معتقدم نباید در جریان اصلاحات اختلافی به وجود بیاید، بلکه باید انسجام داشته باشیم؛ اما متأسفانه اعضای شورای عالی انتقادات را نمی‌پذیرند و به همین دلیل احتمال اینکه برخی شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب ساز جدایی بزنند وجود دارد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا منتجب نیا قرار است به صورت مستقل از شورای عالی وارد انتخابات شود؟، گفت: نه تنها منتجب نیا بلکه بسیاری از اصلاح طلبان دیگر به شورای عالی نقد دارند و احتمالا به صورت ائتلاف با شورای عالی وارد انتخابات نمی‌شوند. 

دوستی تصریح کرد: منتجب نیا و برخی دیگر از اصلاح طلبان انتقادات تندی به شورای عالی دارند، معتقدم شورای عالی باید نظر این افراد را بپذیرد و در جهت انسجام گام بردارد، نه در جهت افتراق. 

جواد امام: بحث میان عارف و کرباسچی شخصی است

هم‌چنین ایسنا نوشت: 

جواد امام درباره انتقادات مطرح شده به شورای عالی سیاستگذاری و فراکسیون امید اظهار کرد: مطرح شدن انتقاد با هدف بازسازی اصلاحات بسیار مفید است، ولی متاسفانه مطالبی که چند روز گذشته مطرح شده است، مستقل از عملکرد شورای عالی یا فراکسیون امید بوده و بیشتر مطالب شخصی است.

وی ادامه داد: اگر بحث بر سر تقویت جبهه اصلاحات بود، مطالب باید به گونه دیگری مطرح می‌شد، البته هنوز هم حرف واحدی از حزب کارگزاران شنیده نمی‌شود و من معتقدم که بحث شخصی میان کرباسچی و عارف است و موضوع شخصی شده و ارتباطی با شورای عالی ندارد. البته همه باید بپذیرند که نقدهایی به عملکرد شورای عالی وارد است و همه اصلاح‌طلبان باید برای رفع این انتقادات اقدام کنند. انتقادات به شورای عالی به خروجی لیست این شورا بازمی‌گردد، زیرا افرادی که معرفی شدند، نتوانستند پاسخگوی مسئولیت خود و انتظارات جامعه باشند اما نقد با تخریب تفاوت دارد.

امام در پایان گفت: بحث ها برای انتخابات پیش‌رو مطرح بوده و هیچ جمع‌بندی واحدی بدست نیامده است البته اصل مشارکت در انتخابات جمع‌بندی اولیه است، اما نحوه مشارکت باید مشخص شود. باید ببینیم چه شرایطی را برای اصلاح‌طلبان ایجاد می‌کنند تا براساس آن شرایط اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور یابند.

217217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان