واحد تولیدی تلفن همراه و تبلت در ارومیه راه‌اندازی شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی یک واحد تولیدی تلفن‌همراه و تبلت در شهر ارومیه با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۰ هزار دستگاه تبلت خبرداد.

واحد تولیدی تلفن همراه و تبلت در ارومیه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت صمت استان، محمد دهقان گفت: برای اولین بار در استان واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ارومیه راه‌ اندازی شد.

دهقان در بازدید از این واحد بیان کرد: این واحد با حجم سرمایه گذاری 8 هزار میلیون ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 86 متر مربع ایجاد و راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای 14 نفر مهیا گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی سالانه 100 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و 20 هزار دستگاه تبلت می باشد و درآینده نزدیک نسبت به توسعه واحد اقدام خواهد شد.

دهقان ضمن تاکید بر اینکه کشور نیازمند راه اندازی واحد های دانش بنیان است اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای دانش بنیان زمینه اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی فرآهم شده و نیاز کشور به واردات محصولات الکترونیکی نیز تامین می شود.

وی دراین بازدید عنوان کرد: توجه به کیفیت و بروز بودن محصولات و همچنین مناسب بودن قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نسبت به محصولات مشابه وارداتی تضمین بقاء تولید خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان