پیام حسین انتظامی به جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان

حسین انتظامی، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری طی نامه‌ای به سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ضمن ابراز امیداواری برای سینمای کودک و نوجوان، برای همه فعالان و کنشگران سینمای کودک و نوجوان که پذیرای سهمی در این بالندگی و آینده‌سازی شده‌اند آرزوی توفیق و کامیابی کرد.

پیام حسین انتظامی به جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در پیامی بر اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در جامعه تاکید کرد.

حسین انتظامی، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری همزمان با آغاز سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در پیامی ابراز امیدواری کرد سینمای کودک و نوجوان، با ساخت و عرضه مناسب آثاری شایسته و درخور، مسیر رشد و شکوفایی در کشور را رونق و طراوت ببخشد.

در متن این پیام آمده است: «اهمیت کودکان و نوجوانان در جامعه بر کسی پوشیده نیست. چرا که سازندگان فردای این سرزمین پر گوهرند و سینما می‌تواند در شکل پذیری افکار، آرمان‌ها و رویاهای آنان، ایفاگر نقشی به‌سزا و بی‌بدیل باشد.

انتظار از سینمای کودک و نوجوان این است که با ساخت و عرضه مناسب آثاری شایسته و درخور، مسیر رشد و شکوفایی در کشور را رونق و طراوت ببخشد و جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بتواند اشتیاق مخاطبان را در ایران و جهان افزون کند.

برای همه فعالان و کنشگران سینمای کودک و نوجوان که پذیرای سهمی در این بالندگی و آینده‌سازی شده‌اند توفیق و کامیابی آرزو می‌کنم.»

57245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان