سخنگوی دستگاه قضا خبر داد؛

تایید بازداشت ۲ تن از نمایندگان مجلس

اسماعیلی گفت: ۲ تن از نمایندگان مجلس در ارتباط با پرونده فروش محصولات شرکت سایپا در بازداشت به سر می‌برند.

تایید بازداشت 2 تن از نمایندگان مجلس

تایید بازداشت 2 تن از نمایندگان مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با تایید خبر بازداشت دو نفر از نمایندگان مجلس درارتباط با فروش محصولات شرکت سایپا گفت: خبری که چندی پیش مبنی بر بازداشت دو تن از نمایندگان مجلس منتشر شده است را تایید می‌کنم.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: این دو نماینده در ارتباط با پرونده فروش محصولات شرکت سایپا که از مدت‌ها قبل در دادگستری تهران و دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده بود در فرآیند تحقیقات مکرر به دادسرا احضار و تحقیقات لازم انجام از آن‌ها انجام شده بود.


بیشتر بخوانید: نقره داغ شدن متهمان پرونده‌های پیش‌فروش خودرو/ ماجرای فرار سالار آقاخان و جزئیات بازداشت مدیران سایپا و شهردار کرج/ اهانت به سیدالشهدا (ع) علت بازداشت نوشین جعفری 


اسماعیلی دررابطه با قرار تامین این دو نماینده گفت: قرار تامینی که برای این 2 نماینده مجلس مد نظر دادسرا بود اعلام شد، اما نمایندگان مورد اشاره نتوانستند وثیقه مورد نظر را تامین کنند و به موجب قانون بازداشت شدند.

او ادامه داد: هر گاه این دو نماینده بتوانند وثیقه مورد نیاز را تأمین کنند تا پایان جلسه دادرسی می‌توانند از زندان آزاد شوند.

بازداشت دو نماینده مجلس در ارتباط با فروش محصولات سایپا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان