معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت خبرداد؛

رابطه سیاه منجربه قتل همسر سارا شد

سرهنگ گودرزی از دستگیری دو متهم به قتل خبر داد که با زدن ۲۲ ضربه چاقو به مقتول وی را به قتل رسانده بودند.

رابطه سیاه منجربه قتل همسر سارا شد

رابطه سیاه منجربه قتل همسر سارا شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ساعت 23 شب شنبه تاریخ 23 تیرماه امسال طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، یکی ازشهروندان گزارش کشف یک جسد در بیابان‌های محدوده دولت خواه را به کلانتری 152 خانی آباد داد.

بلافاصله مأموران کلانتری به محل اعلام شده مراجعه و با تایید اولیه خبر، ماموران با جسد خون آلود یک مرد جوان روبرو شدند.

موضوع سریعاً به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل اطلاع داده شد وکارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم و بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران راهی محل کشف جسد شدند.

اوافزود: کارآگاهان در بررسی اولیه جسد، مدارک شناسایی وی کشف گردید و هویت مقتول بنام "سامان 33 ساله" مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد وی با شیء نوک تیزی (چاقو) به قتل رسیده است. در بررسی محل جنایت نیزیک دستگاه موتورسیکلت پالس متعلق به مقتول کشف شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد مقتول ساکن همان محدوده دولت خواه بوده که خانواده مقتول نیز جسد را شناسایی کردند. به دستور بازپرس جسد برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.


بیشتر بخوانید: زن تهرانی بعد خروج از بانک به طرز فجیعی به قتل رسید


در تحقیقات صورت گرفته از "برادر" مقتول وی اظهار داشت: برادرم متاهل بوده و تا چند وقت قبل به عنوان پیک موتوری مشغول به کار بود تا اینکه بیکار شد. روز حادثه هم حدود چند ساعت پیش از جنایت، طی تماس تلفنی فردی ناشناس با برادرم، قرار ملاقات حضوری داشته و از منزل خارج می‌شود تا اینکه خبر فوت اش را به ما دادند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات برادر مقتول با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی دو مرد جوانی که با وی قرار ملاقات داشتند به نام‌های صابر و نادر شده که با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده در تاریخ 29 مرداد ماه امسال صابر و نادر در مخفیگاهشان واقع در محدوده شهرستان بهارستان استان تهران شناسایی که طی یک عملیات پلیسی هردو دستگیر و به اداره دهم منتقل می‌گردند.

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: در تحقیقات بعمل آمده، هردو متهم صراحتاً به قتل معترف شدند.

رابطه سیاه منجربه قتل همسر سارا شد

صابر در تحقیقات به کارآگاهان گفت: در حدود یکسال پیش با همسر مقتول بنام سارا در فضای مجازی آشنا شدم تا اینکه این رابطه به عشق سیاه بین ما تبدیل شد و برای اینکه ما به هم برسیم، سارا فرمان قتل همسرش را صادر کرد و من هم موضوع را به دوستم نادر گفتم تا اینکه با مقتول تماس گرفتم و به بهانه کاری و فعالیت در یک شرکت با او قرار ملاقات گذاشتم و او را به بیابان‌های اطراف محدوده دولت خواه کشاندم و وقتی موقیعت را مناسب دیدم بدون هیچ گونه گفتگویی بینمان به سمت وی حمله ور شدیم و با چاقویی که به همراه داشتیم با زدن چندین ضربه به نواحی گردن وی را بقتل رساندیم و بلافاصله متواری شدیم.

رابطه سیاه منجربه قتل همسر سارا شد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هردو متهم به قتل و دستگیری همسر مقتول، متهمین با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ می‌باشند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان