استراماچونی در تبریز:استقلال هنوز کامل نیست/مهاجم می‌خواهیم

سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ماشین سازی حاضر شد.

استراماچونی در تبریز:استقلال هنوز کامل نیست/مهاجم می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی در هفته اول رقابت های لیگ برتر در شهر تبریز حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

استراماچونی در ابتدا گفت: بازی اول‌مان در لیگ با ماشین‌سازی است، دیداری که در خارج از خانه برگزار می‌شود و بازی آسانی نخواهد بود. می‌دانم که بازی سال گذشته که با تساوی بدون گل به پایان رسید، به هیچ وجه بازی آسانی نبود. ماشین‌سازی تغییر و تحولاتی داشته و می‌دانم بهترین مدافع میانی آن ها(کنعانی زادگان) به پرسپولیس رفته است. یک بازیکن دیگر نیز راهی تراکتورسازی شده است. می‌دانم آنها وینگرهای بهتری به نسبت سال گذشته دارند و از دروازه‌بان خوبی بهره‌ مند هستند. ما به اینجا آمده‌ایم که ماشین‌سازی را ببریم، اما احترام زیادی نیز برای حریف قائل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این را هم می‌دانم تراکتورسازی یکی از مهم‌ترین تیم‌های تبریز است. اگر اشتباه نکنم مالک ماشین‌سازی همان مالک تراکتورسازی است. همانطور که گفتم تراکتورسازی اهداف زیادی برای این فصل دارد و تبریز یکی از شهرهای مهم امسال است.

استراماچونی در رابطه با اهداف تیمش برای بازی فردا و محروم و مصدومان تیمش گفت: در اردوی آماده‌سازی پیش فصل به سختی کار و تلاش کردیم. می‌دانم برای بازیکنان جدید روش و متد من متفاوت خواهد بود. می‌دانم این تغییر روش زمان می‌خواهد تا در تیم جا بیفتد و تمام بازیکنان صد در صد توانایی‌های‌شان را در تمرینات نشان داده‌اند. اگر چه تیم ما در خط حمله کامل نیست، اما بازیکنانم آماده هستند.

او در مورد اینکه دو تیم پیش از بازی فردا در برنامه آماده‌سازی به مصاف هم رفته بودند، گفت: همانطور که گفتم آمادگی پیش فصل خوبی داشتیم. به بازیکنانم گفتم همه بازی‌های دوستانه را فراموش کنند، چرا که لیگ شرایط متفاوت دارد. از آنها خواستم نتایج بازی‌های دوستانه را فراموش و فقط و فقط به بازی فردا فکر کنند. بازی فردا سخت است و لازمه گرفتن سه امتیاز این است که خیلی خوب بازی کنیم.

استراماچونی در خصوص فلسفه مربیگری‌اش در استقلال گفت: هر مربی روش و تفکر خودش را دارد. به همه مربیانی که قبل از من کار کرده‌اند، احترام می‌گذارم. از زمانی که کارمان را شروع کردیم، تلاش کردیم بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشیم. خیلی سخت است که بخواهیم متد و روش جدید را در یک تیم شروع کنیم، چرا که از ایتالیا آمدم و شرایط متفاوت است. با این حال بازیکنانم متوجه شدند که نظم و دیسیپلین اهمیت زیادی دارد. به بازیکنانم گفته‌ام که هر چقدر کیفیت بیشتری در تمرینات داشته باشند، عملکرد بهتری در مسابقات خواهند داشت. تیم ما تیم جوانی است و چیزی که به آن نیاز داریم، وفق دادن بازیکنان است.

او در رابطه با اینکه چه زمانی استقلال مدنظر او آماده می‌شود، بیان داشت: گفتن این موضوع ساده نیست، اما وقتی بخواهیم سیستم تیم را تغییر دهیم و با روش جدیدی بازی کنیم، زمان نیاز است تا بازیکنان با شرایط جدید وفق دهند. وقتی استقلال به من پیشنهاد همکاری داد از من خواست دانش و توانایی‌هایم را به اینجا بیاورم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا ترکیب تیمش نهایی شده است یا نه، گفت: ما چند چالش در پیش داریم. یکی لیگ برتر، دومی جام حذفی و دیگری لیگ قهرمانان آسیاست. از نظر من تیم ما هنوز کامل نیست و ما در خط حمله به بازیکن جدید نیاز داریم. اگر به لیست سال گذشته دقت کنید، 4 بازیکن در خط حمله تغییر کرده‌اند. منشا، ایسما، پاتوسی و روح‌الله باقری به دلایل مختلف از ما جدا شده‌اند. در این قسمت فقط یک بازیکن جدید داریم. برای حضور قدرتمند در مسابقات نیاز داریم تیم‌مان را در خط حمله تقویت کنیم.

254 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان