تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برنامه عصر جدید

تهران-ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی «عصر جدید» تقدیر کرد و «ایجاد فضای مشارکتی» در اثر این برنامه را «موجب تقویت حس اعتماد به نفس ملی و عدالت رسانه‌ای» دانست.

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برنامه عصر جدید

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر «سعید رضا عاملی» در نامه به دکتر «علی عسکری» رییس سازمان صدا و سیما،‌ موفقیت رسانه ملی در تولید و پخش مسابقه عصر جدید را به وی و عوامل این برنامه تبریک گفت و تصریح کرد: در عصر فراگیری رسانه ها به‌ویژه رسانه تلویزیون و هنگامه جنگ نرم دشمنان علیه ملت بزرگ و سرافراز ایران که یکی از راهکارهای این تهاجم، اعتمادزدایی و از بین بردن مرجعیت رسانه ملی در افکار عمومی مردم کشورمان است، همکاران توانمند و هوشمند شما توانستند با تولید و پخش مسابقه عصر جدید؛ توجه درصد بالایی از مردم را به خود جلب کنند و این موفقیت، بدون تردید موفقیتی بزرگ برای جامعه رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: توجه به استعدادها و توانمندی‌های همه مردم ایران و ایجاد فضای مشارکتی که هرکسی در خود توانمندی و استعدادی می‌دید، توانست خود را در معرض داوری و قضاوت بینندگان و داوران این مسابقه بگذارد و «دیده شود» موجب تقویت حس اعتماد به نفس ملی و عدالت رسانه‌ای شد. رسانه ملی در مسابقه عصر جدید نشان داد که به واقع «رسانه ملی» است و همه اقوام ایرانی به عنوان اجزای پیکره ملت عزیز ایران فرصت دارند تا در قاب این رسانه حضور یافته و خود را عرضه کنند و مقوم همبستگی ملی باشد.

عاملی نوشت: توجه به هنرهای اصیل ملی مانند موسیقی سنتی، حضور بانوان توانمند دارای استعداد با رعایت کامل حجاب اسلامی نیز از نکات بارز و قابل توجه مسابقه عصر جدید است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تیم توانمند داوری و مشارکت چند میلیون نفری مردم شریف ایران در رای به برگزیدگان، همه نشان از انتخاب و رای به «توانائی»، «زیبایی»، «مهربانی»، «خلاقیت» و در یک تابلوی برگزیده، رای به عقلانیت و معنویت الهی بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان