مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران خبر داد؛

بهسازی پیاده راه خیابان خاک تا رازی گام دوم احداث پهنه رودکی

ضرغامی گفت: با نصب نقشه‌های پرتابل شهروندان را از برنامه خود در احداث "پهنه رودکی" آگاه می‌کنیم.

بهسازی پیاده راه خیابان خاک تا رازی گام دوم احداث پهنه رودکی

به‌سازی پیاده راه خیابان خاک تا رازی گام دوم احداث برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات اجرای طرح بهسازی خیابان استاد شهریار واقع در پهنه رودکی، گفت: عملیات بهسازی پیاده‌راه استاد شهریار حدفاصل تالار وحدت تا تئاترشهر آغاز شده و خط جنوبی این مسیر از سر خیابان خاک تا حافظ را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به نصب نقشه پروژه بهسازی خیابان استاد شهریار به شکل پرتابل، افزود: برای آن‌که شهروندان از برنامه‌ بهسازی پیاده‌راه استاد شهریار واقع در پهنه رودکی آگاه شوند، از مدیران منطقه خواستیم تا نقشه عملیات اجرایی را به صورت پرتابل در برخی از معابر این مسیر نصب کنند که شهروندان بدانند در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد.

ضرغامی با تأکید بر این نکته که اقدام‌های مختلفی ظرف 1 سال گذشته در پهنه رودکی انجام شده است، افزود: ابتدا قرار بود تنها بحث ببهسازی و توسعه پیاده‌راه در پهنه رودکی مدنظر باشد که با برنامه‌ریزی مجدد توانستیم اجرای این طرح را توسعه دهیم.

او ادامه داد: پیرایش ساختمان‌ها، شناسایی ساختمان‌های ارزشمند و دخالت در طرح تفصیلی منطقه از جمله اقدام هایی بود که برای تکمیل پهنه رودکی در منطقه از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت پهنه رودکی، بیان کرد: تمام تلاش ما این بود اقدام‌هایی که انجام می‌دهیم بتواند فضا را برای اجرای کامل پهنه رودکی فراهم کند.


بیشتر بخوانید: اجرای گذر فرهنگ و هنر در حد فاصل تئاتر شهر تا تالار وحدت


ضرغامی با اشاره به فازبندی اجرای پهنه رودکی، گفت: عملیات فاز اول بهسازی پیاده‌راه در پهنه رودکی از دیروز به طور رسمی در خیابان استاد شهریار آغاز شد.

او با اشاره به اجرای طرح بهسازی پیاده راه خیابان استاد شهریار از بخش جنوبی خیابان، گفت: پس از تکمیل بخش جنوبی که در ، وارد فاز به‌سازی خط شمالی آن که در خط غربی این خیابان  که در حد فاصل خاک تا خیابان رازی قرار دارد، می‌شویم.

قبل تر برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در سومین کارگاه مرزبندی مفهومی فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگی-هنری رودکی با موضوع گزارش مدیران از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده، گفته بود: "پهنه رودکی را می توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پهنه‌های شهر تهران در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد این موضوع سبب می‌شود که ما تلاش کنیم تا این پهنه مجدد احیا شود."

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران پهنه رودکی را دارای شخصیت و هویت می‌داند بر این باور است؛ امروز باید در زمینه نرم افزاری و فرهنگی برای مردم کار کنیم.

پهنه رودکی را می توان یکی از قدیمی‌ترین پهنه‌های شهر تهران در حوزه فرهنگ  برشمرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان