حبس راننده در اتاقک له شده "ویتارا" + تصاویر

راننده خودروی "ویتارا" پس از تصادف شدید، داخل اتاقک له شده خودرو، حبس شد.

حبس راننده در اتاقک له شده "ویتارا" + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 10:20 صبح روز گذشته در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در بزرگراه خلیج‌فارس، مقابل حرم مطهر امام خمینی (ره)، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه رهسپار کرد.

بنابر گفته توکل قاسمپور؛ رئیس ایستگاه 50 آتش‌نشانی تهران، یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی ویتارا به علت نامشخصی پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرده بود.

وی با اشاره به آتش گرفتن خودرو، تصریح کرد: بر اثر این حادثه، راننده خودروی سواری به شدت مجروح شده و داخل اتاقک به دام افتاده بود.

رئیس ایستگاه 50 آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی، بعد از ایجاد ترافیک مصنوعی و چیدمان علائم راهنمایی در اطراف صحنه حادثه، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و یک دستگاه خاموش‌کننده شعله‌های آتش را اطفا کردند.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از بازدید، بررسی اولیه و رفع نشت سوخت خودرو، در حضور عوامل اورژانس با استفاده از ابزار مخصوص نجات، راننده را از داخل خودرو خارج کرده و این مرد 50 ساله با توجه به وخامت حال، بلافاصله توسط تیم پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود، این خودرو را از زیر کامیون رهاسازی کرده و سپس به حاشیه امن جاده انتقال دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان