معاون وزیر صمت: راه انداختن یک واحد تولیدی، ۳ برابر پارسال سرمایه می‌خواهد

مهر نوشت: معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: راه اندازی یک طرح تولیدی در سال جاری ۲ الی ۳ برابر سال ۹۶ سرمایه در گردش نیاز دارد.

معاون وزیر صمت: راه انداختن یک واحد تولیدی، 3 برابر پارسال سرمایه می‌خواهد

فرشاد مقیمی ظهر پنجشنبه در جلسه مشترک با صاحبان صنایع پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: وزارت صمت تمام ظرفیت خود را به کار بسته تا مشکلات صنعتگران را حل کند، قرار نیست تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برای رفع مشکلاتشان به سراغ مسئولان بیایند بلکه ما باید پیگیر دیدار با آنها باشیم.

وی با بیان این که راه اندازی یک طرح تولیدی در سال جاری 2 الی 3 برابر سال 96 سرمایه در گردش نیاز دارد، گفت: باید خود را برای واحدی که پتانسیل تولید دارد و نمی تواند تسهیلات دریافت کند و یا تسهیلات می گیرد و نمی تواند تولید کند به آب و آتش بزنیم، تا مشکلاتش بر طرف شود.

راه اندازی یک واحد تولیدی 3 برابر سال 96 سرمایه می خواهد

معاون امور صنایع وزارت صمت با بیان این که رفع مشکل تولیدکنندگان باید جزو اولویت های کاری ما باشد، گفت: اگر زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی فراهم نباشد، مانع تقاضامحوری و سرمایه گذاری می شود، برای حضور سرمایه گذاران باید ایجاد جاذبه کرد و شرایط ویژه و اهرم های حمایتی برای جذب آنها به کار گرفت. 

مقیمی در خصوص مشکل مالیاتی برخی واحدهای صنعتی گفت: هفته پیش مصوبه ای از سوی سازمان امور مالیاتی مبنی بر اینکه بخشش جرائم مالیاتی به شرط پرداخت اصل بدهی ابلاغ شده که لازم است تولید کنندگان از این فرصت استفاده کنند.

17231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان