اختیار برخورد با سازندگان ساختمانهای ناایمن باید به آتش‌نشانی داده شود

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران گفت: باید به سازمان آتش‌نشانی اختیاراتی برای برخورد سریع با&#۱۶۰;سازندگان، بهره‌برداران و افرادی که به ایمنی توجه ندارند، داده شود.

اختیار برخورد با سازندگان ساختمانهای ناایمن باید به آتش‌نشانی داده شود

مهدی داوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به هماهنگی صورت‌گرفته بین آتش‌نشانی تهران و قوه‌قضاییه برای پلمب ساختمانهای ناایمن در پایتخت اظهار کرد: این موضوع باید به صورت ریشه‌ای حل شود، به طور مثال اگر فردی حین رانندگی مرتکب تخلف شد، برای جریمه وی نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های مختلف نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران افزود: باید به سازمان آتش‌نشانی اختیاراتی برای برخورد سریع با سازندگان، بهره‌برداران و افرادی که به ایمنی توجه ندارند، داده شود.

وی تصریح کرد: اکنون در شهر ما ایمن شدن هزینه دارد و ناامین بودن در زمان عادی و عدم بروز حوادث هزینه‌ای ندارد، باید هزینه‌های ناایمن بودن بالا رود و قوانین، سازمان آتش‌نشانی را کاملاً پشتیبانی کند.

داوری تصریح کرد: برخی اوقات به اثربخش نبودن اقداماتمان متهم می‌شویم درصورتیکه اختیارات قانونی لازم را نداریم.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه اکنون در کشورهای توسعه‌یافته، آتش‌نشانی قادر به جریمه مالکان و بهره‌برداران ساختمان ناایمن است، متذکر شد: تکیه صِرف بر روی مقابله، پاسخگوی تمام مسائل نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان