جشنواره فیلمی که برای انتخاب دبیرش آگهی داد

جشنواره فیلم روتردام برای چهل‌ونهمین دوره برگزاری خود در سال ۲۰۲۰ دست به اقدام جالبی زده و برای پست مدیریت جشنواره خود آگهی داده است.

جشنواره فیلمی که برای انتخاب دبیرش آگهی داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره فیلم روتردام یک جشنواره بین‌المللی فیلم است که از سال 1972 هرساله در شهر روتردام هلند در پایان ماه ژوئیه (بهمن) برگزار می‌شود. روتردام پس از جشنواره‌های کن، ونیز، برلین و لوکارنو پنجمین جشنواره معتبر فیلم اروپا به‌شمار می‌رود.

در طول 12 روز برگزاری جشنواره، صدها فیلمساز و هنرمند آثار خود را در 24 سالن سینمای شهر روتردام روی پرده می‌برند. بیش از 3000 نفر از اهالی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین نمایندگان صنعت سینما از این جشنواره دیدن می‌کنند و بسیاری از آن‌ها در بازار فیلم جشنواره، سینه مارت نیز حضور بهم می‌رسانند. این جشنواره هر ساله طیف گسترده‌ای از آثار مختلف را در بخش‌های رقابتی و غیر رقابتی و همچنین اینستالیشن، پرفورمنس، نمایش‌های ویژه و جلسات بحث و گفتگو عرضه می‌کند. این جشنواره با نمایش فیلم‌های برتر، نقش مهمی در شکل‌گیری ارزش‌های فرهنگی و زیبایی شناختی دارد.

این جشنواره برای چهل‌ونهمین دوره برگزاری خود در سال 2020 دست به اقدام جالبی زده و برای پست مدیریت جشنواره خود آگهی داده است. برو بیر، مدیر حال حاضر جشنواره پس از پنج سال، در پایان چهل ونهمین دوره جشنواره که از2 تا 13 بهمن برگزار می‌شود، تصمیم دارد تا مسئولیت خود را به فرد جدیدی واگذار کند. از ویژگی‌های مورد نیاز مدیریت جشنواره رتردام خلاقیت، نوآوری، انعطاف پذیری، جاه طلبی و برخورداری از مهارت‌های ارتباطی و مذاکره، همکاری پذیر و ... است.

258245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان