پیشنهاد افزایش مهلت بازگشت ارز صادراتی فرش دستباف به ۱۲ ماه

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم تا فرصت بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش دستباف از ٧ ماه به ١٢ ماه افزایش یابد.

پیشنهاد افزایش مهلت بازگشت ارز صادراتی فرش دستباف به 12 ماه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف اظهار کرد: یکی از خواست‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف، افزایش فرصت برای بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش است و از همین رو ما نیز در مذاکراتی با بانک مرکزی، درحال پیگیری موضوع هستیم تا فرصت بازگشت ارز حاصل از صادرات از ٧ ماه به ١٢ ماه افزایش یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فرش دستباف ایران به دلیل ذوق و هنر بکار رفته در آن، مشتریان خود را دارد گفت: در حال حاضر امکان بازاریابی در کشورهای شرق آسیا را داریم که بر همین اساس لازم است سلیقه آنها در ابعاد، رنگ، طرح و تنوع فرش های تولیدی خودمان درنظر بگیریم و تولیدات ما متناسب با سلیقه مشتریان باشد که خوشبختانه این اتفاق درحال وقوع است.

رحمانی با اشاره به استقبال کشورهای خارجی و سفرا و تجار کشورهای دیگر از این نمایشگاه گفت: علی رغم تحریم‌ها شاهد حضور ١4 سفیر و تجار کشورهای مختلف دنیا در این نمایشگاه هستیم و این استقبال بیش از سال‌های گذشته است.

وی در پایان با اشاره به پیگیری مشکلات صنعت فرش دستباف برای تامین بخشی از مواد اولیه وارداتی خاطرنشان کرد: ما در تامین مواد اولیه داخلی با مشکلی مواجه نیستیم و پیگیر برخی مشکلات مواد اولیه وارداتی نیز هستیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان