دختر وزیر اسبق بازداشت شد

جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.

دختر وزیر اسبق دوشنبه آینده دادگاهی می‌شود/ شبنم نعمت زاده بازداشت شد

دختر وزیر سابق دوشنبه آینده دادگاهی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی مسعودی مقام  اعلام کرد: صبح روز دوشنبه (بیست و پنجم شهریور ماه)  جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده برگزار خواهد شد.

این پرونده در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام رسیدگی خواهد شد.

مرداد سال گذشته خبری مبنی بر کشف انباری در استان البرز از داروهای احتکار شده به ارزش پنج میلیارد تومان منتشر شد و برخی آن را متعلق به دختر نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت دانستند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعداد زیادی از این داروها تاریخ مصرف گذشته و اغلب این داروها جزو داروهای جنرال و مکمل‌ها بوده است.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد این پرونده گفت: این فرد دو پرونده داشته است. یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان و دیگری به ارزش پنج میلیارد تومان بوده است که برای پرونده اول، حکم صادر و اجرا شده و تمامی داروهای انبار این خانم با هزینه شخصی خود معدوم شده است.

وی درباره پرونده دیگر این فرد گفت: پرونده پنج میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو است، مفتوح بوده و به دلیل اینکه در صلاحیت تعزیرات نبود به دادسرای استان کرج ارجاع شده است.

قاضی مسعودی مقام قاضی شعبه سه دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در مورد اتهامات شبنم نعمت زاده گفت: اتهامات مطرح شده در این پرونده در زمینه دارو و قاچاق است.


بیشتر بخوانید:زمان رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده مشخص شد/ آخرین اطلاعات از پرونده پتروشیمی


بازداشت شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صمت

همچنین در این ارتباط یک مقام آگاه خبر از بازداشت شبنم نعمت زاده داد و گفت: برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل گردید و او روانه زندان شد.

وی در مورد موارد اتهامی شبنم نعمت زاده افزود: انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع جزییات پرونده این فرد است. وی به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت می گیرد.

 

رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان