بیان خاطرات دفاع مقدس امیدآفرین است

قشم - ایرنا - بیان خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس و مقایسه آن با شرایط امروز موجب افزایش امید در جامعه و به خصوص نسل جوان می‌شود

بیان خاطرات دفاع مقدس امیدآفرین است

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه فرماندار قشم در نشست هماهنگی برنامه های هفت دفاع مقدس با بیان این مطلب افزود: جنگ ایران و عراق به واسطه حمایت تمامی قدرت‌ها از رژیم بعث در حقیقت سومین جنگ جهانی بود.
علیرضا نصری ادامه‌داد: امروزه کشوری که در آن دوران از سیم خاردار محروم بود در جایگاهی قرار دارد که قادر است پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را ساقط کند.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است در گام نخست انقلاب خود به لنگرگاه با ثبات در خاورمیانه‌ی پر آشوب تبدیل شود و در گام دوم نیز آینده‌ای درخشان پیش روی دارد.
فرماندار قشم افزود: بزرگترین اقدام تروریستی که همان جنگ اقتصادی است، علیه ملت ایران اعمال شده و در این شرایط بازخوانی مولفه‌های پیروزی در دوران دفاع مقدس برای مقابله با آن یک ضرورت است.


وی بیان کرد: ولایتمداری، ایثار و خودباوری از مهمترین شاخصه‌هایی است که می‌تواند پیروزی در نبرد اقتصادی را برای کشور به ارمغان بیاورد.
از 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.
به همین مناسبت 40 ویژه برنامه در شهرستان قشم برگزار می‌شود که اعزام جمعی از مسوولان به تنگه هرمز جهت بازدید از اقتدار حاکم بر این منطقه استرانژیک از شاخص‌ترین آن ها به شمار می‌رود.

7500

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان