رونمایی از خودروهای مسابقه‌ای سوپر GT هوندا، تویوتا و نیسان

تویوتا، هوندا و نیسان از خودروهای مسابقه‌ای جدید سوپر GT GT۵۰۰ خود که از سال آینده وارد مسابقات خواهند شد رونمایی کردند.

رونمایی از خودروهای مسابقه‌ای سوپر GT هوندا، تویوتا و نیسان

تویوتا، هوندا و نیسان از خودروهای مسابقه‌ای جدید سوپر GT GT500 خود که از سال آینده وارد مسابقات خواهند شد رونمایی کردند.


از فصل آینده شاهد ادغام قوانین کلاس‌های مسابقه‌ای سوپر GT و DTM خواهیم بود که نتیجه‌ی آن ظهور رقبای جدیدی است. با توجه به این قوانین هر خودرو باید دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو در بخش جلو بوده و حداکثر قدرت آن نیز 620 اسب بخار باشد.


اولین خودرویی که می‌خواهیم درباره‌ی آن صحبت کنیم سوپرای جدید است. این برای اولین بار است که از نام سوپرا در مسابقات قهرمانی ژاپن از سال 2006 تاکنون استفاده می‌شود. بدنه‌ی گیرا و باابهت این خودرو دارای عناصر فیبر کربنی و برخی قطعات آئرودینامیکی همچون بال عقب قابل‌توجه می‌باشد.


خودروی بعدی هوندا NSX-GT بوده که همه می‌دانیم نسخه‌ی جاده‌ای آن از طراحی پیشرانه وسط سود می‌برد و البته خودروی مسابقه‌ای قبلی نیز همین ویژگی را داشته اما با توجه به قوانین جدید هوندا مجبور بوده پیشرانه را به جلو ببرد ولی تناسبات پیشرانه وسط آن را حفظ کرده است.


نهایتاً به نیسان GT-R نیسمو GT500 به‌روز شده می‌رسیم که دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو و قطعات آئرودینامیکی چشم‌نواز می‌باشد.


پیش از آغاز مسابقات قهرمانی سوپر GT و DTM سال 2020، دو مسابقه‌ای ویژه در پایان سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. در ماه نوامبر مسابقه‌ی سوپر GT x DTM Dream با حضور آئودی، استون مارتین R موتور اسپورت و ب ام و برگزار خواهد شد. پس از آن نیز 12 خودروی مسابقه‌ای DTM به ژاپن خواهند رفت تا در مسابقه‌ی سوپر GT شرکت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان