ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آتش سوزی انبار چوب در جاده خاوران/ تلف شدن ۲۰ راس دام سبک در حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار چوب در جاده خاوران خبر داد.

آتش سوزی انبار چوب در جاده خاوران/ تلف شدن 20 راس دام سبک در حادثه

آتش سوزی انبار چوب در جاده خاوران/ تلف شدن 20 راس دام سبک در حادثهسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 2:44 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک انبار جعبه در جاده خاوران، بعد از میدان آقانور به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه به همراه خودروی آب و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.


بیشتر بخوانید؛ کشف دارو‌های غیر مجاز در شمال پایتخت


وی افزود: محل آتش سوزی یک انبار جعبه رو باز به وسعت 3 هزار متر مربع بود که در محوطه آن مقدار زیادی جعبه چوبی و پلاستیکی و ضایعات چوب تا ارتفاع زیادی انبار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند حدود 2 هزار متر مربع از انبار کاملا شعله ور بود به گونه‌ای که ارتفاع شعله‌ها از فاصله دور قابل مشاهده بود.

ملکی بیان کرد: آتش به سرعت در حال گسترش به اطراف بود که آتش نشان‌ها کار اطفای حریق را از چند جهت شروع کردند و توانستند آتش را خاموش کنند.

وی تصریح کرد: در وسط این انبار چوب، اتاقک کوچکی وجود داشت که داخل آن حدود 20 راس دام سبک نگهداری می‌شد که در همان دقایق ابتدایی حادثه، تمام دام‌ها تلف شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 4:41 دقیقه عملیات اطفای حریق این حادثه پایان پیدا کرد.

انبار چوب سه هزار متری در آتش سوخت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان