برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میدان امام‌حسین(ع)

ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میدان امام‌حسین(ع) اعلام شد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میدان امام‌حسین(ع)

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، فرهنگسرای عترتبرنامه‌های هفته دفاع مقدس را با همکاری و مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص)، بنیاد فرهنگی هنری شهید همت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز جمعه 29 شهریور در میدان امام‌حسین(ع) آغاز می‌کند و ت 5 مهر ادامه می‌دهد. شعار برنامه‌های امسال "پیشرفت و پیروزی در سایه مقاومت و ایستادگی" است.

برگزاری نمایشگاه "یاد یاران" با برپایی بیش از 50 غرفه فرهنگی، هنری، مذهبی و خدماتی از برنامه‌های این هفته است که دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس را به همراه استقرار ادوات و تجهیزات نظامی در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

غرفه‌های واقعیت مجازی، مشاوره دینی، مشاوره اجتماعی و حقوقی، استکبارستیری، عکاسخانه، بسیج سازندگی، واجب فراموش شده مطهر، زخم پنهان با موضوع نفاق، استقرار اتوبوس مجهز بیمارستانی با حضور پزشکان جهت ویزیت رایگان، از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که از ساعت 10 صبح تا 22 برای بازدید رایگان مدارس و عموم شهروندان دایر است.

رزم نمایش "راز کانال کمیل" روایت شهادت شهید ابراهیم هادی و یاران ایشان از برنامه‌های دیگر این هفته است که توسط بسیجیان سپاه مطهری منطقه 7 به مدت 7 شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. عملیات راپل و رهایی گروگان از دیگر برنامه‌های متنوعی است که توسط یگان ویژه و ارتش هر روز از ساعت 17 برگزار می‌شود.

نمایش "خلود" کاری از گروه هنر مقدس به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی است که ویژه بانوان در فرهنگسرای عترت برگزار می‌شود و نمایش "اقیانوس" کاری از کانون هنری حافظ فرهنگسرای عترت به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی است که برای عموم شهروندان در میدان آیینی امام‌حسین(ع) به روی صحنه می‌رود.

مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام میدان امام‌حسین(ع)  و اجرای کرسی تلاوت قرآن کریم و تببین آیات با حضور قاریان ممتاز کشور نیز از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شوند.

علاقه‌‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  33256860 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان