افزون بر ۹ هزار ورزشکار شهرستان ری بیمه شدند

شهرری- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان ری گفت: تعداد ۹ هزار و ۴۷ ورزشکار از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان بیمه شدند.

افزون بر 9 هزار ورزشکار شهرستان ری بیمه شدند

مهدی صداقت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد، سه هزار و هشت ورزشکار زن و 6 هزار و 39 ورزشکار مرد تحت پوشش خدمات بیمه ورزشی قرار گرفتند.

وی از برگزاری بیش از 300 مسابقه ورزشی در این شهرستان طی این مدت خبر داد و افزود: این حجم زیاد از رقابت‌ها در این منطقه نیاز دارد تا بیمه ورزشی مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

رییس اداره ورزش ری ادامه داد: در مجموع 14 هزار ورزشکار بیمه شده در این شهرستان وجود دارند و  سعی داریم تا ورزشکاران زیادی را زیر چتر بیمه قرار دهیم.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای اصلی فدراسیون‌های ورزشی در سال‌های اخیر در زمینه مسائل پزشکی، مبارزه با دوپینگ، توانمندسازی و تمرکززدایی در فعالیت‌ هیات‌های پزشکی ورزشی است و با تکیه بر این رویکردها، هیات پزشکی ورزشی در این شهرستان به توانمندی مطلوبی دست یافته است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای 60 هیأت ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

7247/6003

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان