فعالان رسانه‌ای ترویج‌گر سبک زندگی شهدا شوند

بوشهر_ایرنا_ مسئول کمیته رسانه‌های مکتوب و مجازی دومین کنگره ملی شهدا استان بوشهرگفت: رسانه‌ها سبک زندگی شهدا را به نسل جوان منتقل کنند.

فعالان رسانه‌ای ترویج‌گر سبک زندگی شهدا شوند

عبدالله نجفی روز دوشنبه در نشست کمیته رسانه های مکتوب و مجازی کنگره سرداران و دوهزار شهید استان بوشهر گفت: در هویت بخشی به نسل جوان دچار مشکل هستیم که راهکار آن خیلی ساده است و باید در حوزه فرهنگ به طور جدی کار شود.

وی بیان کرد: نسل های پیشین ما هویت های مختلفی گرفتند که این هویت یک روز انقلابی گری و بعدها ایستادگی در ظلم و جور بود و امروز مهم ترین مسئله در بحث فرهنگ و هویت نیروی جوان است.

نجفی ادامه داد: در این رابطه جامعه تشنه فرهنگ شهدا است چراکه شهدا با ایمان، اعتقاد، آرمان بینی براساس جهان بینی الهی الگویی به تمام معنی برای جامعه هستند .

وی گفت: شهدا بیش از اینکه به دنبال شهرت طلبی باشند دنبال انجام تکلیف بودند که چنین فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود.

نجفی  افزود: شاید عده ای فکر کننده بخشی از شهدا از روی احساسات خود راهی جبهه ها شدند ولی آنها به عقیده رهبر معظم انقلاب فوق العاده با منطق و استدلال پیش می رفتند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت کمیته اصحاب رسانه کنگره 2000 شهید و سرداران استان بوشهر گفت: رسالت اصحاب رسانه از این جهت مهم است که باید کنگره و یاد و نام شهدا را به خانه های مردم ببریم.

نجفی تاکید کرد: کمیته اصحاب رسانه در واقع موتور محرک کمیته های 20 گانه کنگره یاد شده است.

وی افزود: این کمیته در قالب 2 کارگروه محتوایی و اجرایی فعالیت می کند که در قالب کارگروه محتوایی با الگوگیری از شهید آوینی پیام را در قالب هنر تهیه و کارگروه اجرایی نیز باید این محتوا را به دست مردم برساند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اظهارداشت: در این ارتباط تولید و تهیه خبر و گزارش از کمیته های 20 گانه، مصاحبه با تولید کنندگان اثرهای مربوط به کنگره، اختصاص صفحه و یا ستونی از صفحه فرهنگ رسانه های مکتوب به موضوع ایثار و شهادت، اختصاص ستون ویژه در بخش شعر و ادب، انتشار ویژه نامه و همچنین درج پیام های فرهنگی در صفحه های نخست و آخر با سرفصل "حماسه سازان" از جمله فعالیت های تعریف شده برای فعالان رسانه است.

وی گفت: در این رابطه راه اندازی بخش ویژه کنگره در فضای مجازی، تولید گزارش از شهدا شاخص و همچنین اطلاع رسانی تیزرها و اطلاعیه های کنگره از دیگر کارویژه های تعریف شده برای فعالان رسانه ای در راستای برگزاری هرچه باشکوه  کنگره 2000 شهید و سرداران استان بوشهر است.

کنگره سرداران و دوهزار شهید استان بوشهر دیماه امسال برگزار خواهد شد.

7212/6045

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان