توسط بنیاد علم و فناوری جایزه مصطفی فراهم می‌شود؛

فرصت همکاری داوطلبانه در ششمین برنامه تبادل علم و فناوری جهان اسلام

تهران- ایرنا- بنیاد علم و فناوری مصطفی ( ص) با هدف تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان کشور با دانشمندان برجسته جهان اسلام، فرصت‌هایی را در قالب همکاری‌های داوطلبانه در هفته اعطای جایزه مصطفی ایجاد می‌کند.

فرصت همکاری داوطلبانه در ششمین برنامه تبادل علم و فناوری جهان اسلام

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد مصطفی ( ص) با هدف تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان با دانشمندان برجسته جهان اسلام، در نظر دارد طرح فرصت‌آفرینی همکاری داوطلبانه را در هفته اعطای جایزه مصطفی (ص) اجرا کند، حوزه های همکاری در این طرح شامل ایجاد فرصت تعامل با دانشمندان برجسته در همراهی با مهمانان خارجی، مشارکت در فعالیت‌های رسانه ای و پوشش این رویداد بین‌المللی و همکاری در برگزاری رویدادهای علمی و فناوری هفته اعطای جایزه مصطفی (ص) است.

از شرایط لازم برای داوطلبان می‌توان به فارغ التحصیلی در سطوح تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی و یا فرانسه، حداقل سن 22 سالگی اشاره کرد، علاقه‌مندان واجد شرایط می توانند از طریق تکمیل فرم مربوطه در وب‌گاهstep.mstfdn.org  تا تاریخ 30 شهریورماه آمادگی خود را اعلام کنند.

رویدادهای هفته برگزاری جایزه مصطفی شامل «نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی» “Science and Technology Exchange Program (STEP)” است که به‌ منظور ایجاد فضای همکاری و تعامل بین متخصصان و دانشمندان کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

این طرح، طرحی است که ضمن تبیین گفتمان علم و فناوری و توسعه شبکه ارتباطات دانشمندان جهان اسلام، به زمینه‌ سازی برای ایجاد هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های علمی می‌پردازد و زمینه توسعه فعالیت‌های علمی و فناورانه را در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی فراهم خواهد کرد.

ششمین نشست استپ از 18 تا 21 آبان ماه در دانشگاه های صدا و سیما، علوم پزشکی تهران، الزهرا(س)، امام صادق(ع) و صنعتی شریف با حضور بیش از یکصد دانشمند برجسته، مسئولان و فعالان حوزه‌های علم و فناوری از کشورهای مختلف جهان با تمرکز در حوزه های مختلف سلامت، آب و انرژی، ارتباطات علم، بانوان و علم و فناوری، تامین مالی علم و فناوری برگزار می شود.

براساس سند اجرایی جایزه پیامبر اعظم، سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری) رییس شورای سیاست‌گذاری و مهدی صفاری نیا (رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی) دبیر شورای سیاست‌گذاری این جایزه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان