پرسپولیس درپی حفظ رکورد درخشان مقابل برزیل ایران

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت‌نفت آبادان شکست نخورده است.

پرسپولیس درپی حفظ رکورد درخشان مقابل برزیل ایران

تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 19:45 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی برگزار کننده آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود.

این هفدهمین تقابل 2 تیم در لیگ برتر خواهد بود. در 16 رویارویی قبلی 11 برد نصیب پرسپولیس شده، 2 بار تیم آبادانی به برتری رسیده و سه مسابقه هم برنده نداشته است. با این حال جالب است بدانید که در ورزشگاه آزادی هیچ وقت تیم پایتخت‌نشین شکست نخورده است.

هفت برد و یک تساوی ماحصل کار پرسپولیس در لیگ برتر و در ورزشگاه خانگی خود مقابل طلایی پوشان آبادنی بوده است.

آنها تنها در بازی برگشت لیگ دوازدهم مقابل این تیم در آزادی به پیروزی دست پیدا نکردند. دیداری که با نتیجه مساوی 2بر 2 تمام شد. علی کریمی و محمد نوری گلزنان پرسپولیس در آن مسابقه بودند. در بازی های برگزار شده در ورزشگاه آزادی صنعت نفت فقط سه گل به ثمر رسانده و در سوی مقابل پرسپولیس موفق به زدن 13 گل شده است.

البته نباید فراموش کرد که در آذرماه 1396 تیم آبادانی موفق شد در جام حذفی و در ورزشگاه آزادی با هدایت «فراز کمالوند» بعد از تساوی یک بر یک در 120 دقیقه در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار از سد پرسپولیسِ تحت هدایت برانکو بگذرد.

حالا باید دید هفدهمین تقابل این دو تیم در لیگ برتر به چه نتیجه‌ای منجر می شود. علی علیپور با به ثمر رساندن 6 گل بهترین گلزن تاریخ تقابل‌های این دو تیم است. بازیکنی که هنوز در این فصل پایش به گلزنی باز نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان