همدلی گروههای سیاسی، دفاع مقدس دیگری خلق کرد

بوشهر- ایرنا- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همه مجموعه‌ها با گرایش‌های سیاسی مختلف سال گذشته همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای منافع و امنیت ملی نقش آفرینی کردند و به این وسیله عرصه دفاع مقدس دیگری خلق شد.

همدلی گروههای سیاسی، دفاع مقدس دیگری خلق کرد

نصرت‌الله لطفی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: اتحاد و همدلی مردم و همه گروه‌های سیاسی در سال گذشته همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و تصمیم‌های خصمانه نظام سلطه برعلیه انقلاب را خنثی کرد.

وی یادآورشد:همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی با همدلی و هم‌افزایی برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کردند.

لطفی اظهارداشت: این همدلی و اتحاد گروه‌های مختلف سیاسی در آئین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب مثال زدنی بود.

وی یادآورشد: با وجود همه مشکلات، تنگناهای اقتصادی و سیاه نمایی انجام شده از سوی دشمن افزایش 30 درصدی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با آغاز گام دوم انقلاب وظیفه همه آحاد جامعه نسبت به نظام و انقلاب بیشتر شده و  به انسجام، وحدت و همدلی بیشتری نیاز داریم.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی با حضور و عضویت بیش از 20 ارگان و دستگاه دولتی جایگاه بسیار رفیع و نقش‌آفرینی دارد اما نسبت به رسالتی که برعهده دارد کارآمدی آن در بعد فرهنگی باید تقویت شود.

لطفی اضافه کرد: در قالب شورای فرهنگ عمومی کارهای زیاد و برنامه‌های مختلفی باید انجام شود که به خوبی از این ظرفیت استفاده نمی‌شود به همین دلیل وجود ضمانت اجرایی مصوبات  از جمله نیازهای مهم این شورا به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: طی 2 ماه گذشته فعالیت شورای فرهنگ عمومی بازنگری و آسیب شناسی شد و در این راستا فرهنگ عفاف و حجاب این شورا به استان‌ها ابلاغ شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ستاد راهبردی نقشه مهندسی فرهنگی برای عملیاتی شدن این نقشه تشکیل شده و تاکنون برای تدوین این نقشه 2هزار صاحب نظر فرهنگی همکاری و 150 جلسه تخصصی تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: به زودی نقشه مهندسی فرهنگی کشور به استان‌ها ابلاغ و از جمله ماموریت‌های شورای فرهنگ عمومی به‌ شمارخواهد رفت.

لطفی اضافه کرد: هرچند نقشه مهندسی فرهنگی کشور 2 بار ابلاغ شده اما در مقام عمل تاکنون در این بخش ورود نشده است به‌همین دلیل ستاد راهبردی نقشه مهندسی فرهنگ عمومی تشکل و شورای فرهنگ عمومی استان‌ها بعنوان بازوی اجرایی ستاد راهبردی خواهند بود.

6047/6045

  

         

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان