ماجرای برق‌گرفتگی عماد ۸ ساله در ورزشگاه آزادی +فیلم و عکس

یک هوادار خردسال در پایان دیدار پرسپولیس - صنعت نفت جانش را از دست داد.

خبرگزاری ایلنا: فوتبال بار دیگر باعث حادثه‌ای تلخ شد و از طرفداران خود قربانی گرفت.

پس از دیدا پرسپولیس و صنعت نفت، یک پسر بچه هشت ساله که قصد عبور از گیت‌های جدید بلیت‌فروشی الکترونیک را داشته، دچار برق گرفتگی شد و فوت کرده است.

به گفته برخی از شاهدان صحنه، این حادثه به دلیل سقوط کابل برق روی داربست رخ داده است. هنوز جزئیات بیشتریا از این حادثه در دست نیست.

ورود پلیس به پرونده حادثه ورزشگاه آزادی

به گزارش فارس، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به حادثه جان باختن کودک 8 ساله به دنبال برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی تهران اعلام کرد: پس از وقوع حادثه در ورزشگاه آزادی با حضور ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت، تحقیقات اولیه تحت نظارت مقام قضایی آغاز شد.

وی تصریح کرد: با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست که جوان 27 ساله‌ای بود پس از این حادثه دستگیر شد که هم اکنون در کلانتری بازداشت است و تا ساعاتی دیگر به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی دیگر در دستورکار است.

 
 

انتشار تصویر "عماد 8 ساله" که گیت‌های "آزادی" جانش را گرفت

اگر جانب احتیاط از طرف مسئولان رعایت می‌شد شاهد یک حادثه تلخ در ورزشگاه آزادی نبودیم و اکنون عماد هشت ساله هم در جمع خانواده‌اش بود.

ماجرای برق‌گرفتگی کودک شش‌ساله در ورزشگاه آزادی +فیلم

به گزارش ایسنا، شب گذشته در یک حادثه تلخ که ناشی از اهمال کاری بود، پسر بچه هشت ساله جانش را از دست داد. عماد صفی‌یاری پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک ورزشگاه را داشته، بر اثر تماس صورتش با میله‌های فلزی دچار برق‌گرفتگی می‌شود و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد. گفته می‌شود پیمانکار برای محکم کردن پایه‌های داربست فلزی، نرده آن را با سیم برق بسته است.

البته این کودک هشت ساله به این دلیل در ورزشگاه آزادی حضور داشته که پدرش آنجا دکه فروش اقلام هواداری و تنقلات داشته است و این حضور در ورزشگاه آزادی به دلیل بی احتیاطی‌های صورت گرفته توسط مسئولان مربوطه منجر به از دست رفتن جان او شده است.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان