اهدای ۲۸۰ بسته لوازم‌ التحریر به مددجویان بهزیستی میاندوآب

مهاباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: ۲۸۰ بسته پوشاک و لوازم‌ التحریر در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد از سوی خیران اهدا شد.

اهدای 280 بسته لوازم‌ التحریر به مددجویان بهزیستی میاندوآب

علی کریمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقلام شامل کیف، کفش، نوشت‌افزار و پوشاک مدرسه است که مثل گذشته با مساعدت خیران نیک‌اندیش در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی میاندوآب قرار گرفت تا آنان نیز مثل سایر دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید کمبودی در این زمینه نداشته باشند.
وی بیان کرد: ارزش این هدایا 280 میلیون ریال بود که 240 میلیون ریال آن از سوی مدیریت یکی از آزمایشگاه‌های پزشکی این شهرستان تامین شده‌است.
کریمی با اشاره به اینکه 250 دانش‌آموز توانبخشی زیر پوشش بهزیستی میاندوآب قرار دارند، گفت: علاوه بر این 170 دانش‌آموز نیز که خانواده‌های آنان زیر چتر حمایتی بهزیستی این شهرستان قرار دارند تحت پوشش این اداره هستند.

وی اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از خیران و اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان را فراموش نکرده و به صورت نقدی و جنسی کمک‌های خود را در اختیار بهزیستی قرار دهند تا پیش از آغاز سال تحصیلی به دست این دانش‌آموزان برسد.

پنج هزار و 200 خانوار با جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب هستند.

9871/6185

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان