زمینه آزادی ٣٧ زندانی جرایم غیرعمد تهران فراهم شد

تهران- ایرنا- زمینه آزادی ٣٧ زندانی جرایم غیرعمد تهران با حضور رئیس دادگستری کل استان، فراهم شد.

زمینه آزادی ٣٧ زندانی جرایم غیرعمد تهران فراهم شد

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان تهران، محمد جواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در شصتمین جلسه هئیت امنای ستاد دیه، این ستاد را الگوئی موثر و نتایج فعالیت اعضای این ستاد را برای جامعه ملموس دانست.
وی گفت: ستاد دیه بار زیادی را از دوش جامعه و خانواده‌های مددجویان برمی دارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تبعات و آسیب های اجتماعی به زندانیان و خانواده آنان، متوجه جامعه و قوه قضائیه است و ستاد دیه در کاهش این آسیب ها اجتماعی می تواند بسیار تاثیرگذارباشد، هر چند که ظرفیت های ستاد دیه استان تهران محدود است اما ستاد دیه می تواند با نگاهی خیرخواهانه و با ارتباط موثر با خیرین و نیکوکاران و همچنین چهره های موجه اجتماعی، شرکت های با بنیه قوی ،دستگاه های اجرائی و شهرداری ها در راستای سیاست های کاهش جمعیت کیفری زندان ها تاثیرگذار باشد.
حشمتی اظهار داشت: انتظار بنده از ستاد دیه تهران این است که ارتباط ستاد با محاکم قضائی و دادگستری های استان مانند همیشه با شور و نشاط باشد تا در امور آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کوشا تر از همیشه باشیم.

آزادی ٢٧٥ زندانی غیرعمد استان تهران در هفت ماه 
رحمانی مدیر نمایندگی استان تهران در ادامه جلسه ضمن بیان آمار مبسوطی در حوزه عملکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: از ابتدای سال 1398 تا تاریخ 26 شهریور ماه جاری تعداد 275 زندانی شامل 11 زندانی زن و تعداد 264 زندانی مرد از زندان های استان تهران آزاد شدند.
بر اساس این گزارش، در انتهای جلسه پرونده 37 نفر از مددجویان متقاضی کمک مورد بررسی اعضا و رئیس کل دادگستری استان قرار گرفت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان