اسنپ روم، عضوی که اخیرا با گروه اسنپ هم نام شد

اقتصادنیوز؛ مجموعه هتل‌های اقتصادی زودروم که تاکید بر داشتن «ارزان‌ترین هتل‌ها و مهمانپذیرها» دارد، ۲۵ شهریور ماه نام خود را به «اسنپ روم» تغییر داد.

اسنپ روم، عضوی که اخیرا با گروه اسنپ هم نام شد

به گزارش اقتصاد نیوز، این مجموعه همان‌طور که درباره‌ی چشم اندازهایش می‌گوید، قصد دارد مرجع اتاق‌های ارزان در ایران باشد. این مجموعه در حال حاضر نزدیک به 1 هزار و 500 اتاق در 6 شهر توریستی ایران و بیش از 200 تخت خوابگاه در شهر تهران دارد.

اسنپ روم درباره‌ی تفاوتی که با اسنپ‌تریپ، مجموعه هم گروه خود دارد می‌گوید: «جنس کار این دو مجموعه هر چند شبیه به نظر می‌رسد، تفاوت‌هایی دارد که با یک جستجوی ساده در وبسایت هر دو مجموعه می‌توان متوجه شد.»

اسنپ روم با در اختیار گرفتن اتاق‌های هتل‌ها، مهمانپذیرها و خوابگاه‌ها، آن‌ها را تجهیز می‌کند و با قیمتی بسیار ارزان‌تر در وبسایت خود ارائه می‌کند. علاوه بر این، رزرو اتاق در اسنپ روم کاملا بی واسطه و آنلاین است و نیازی به پیگیری‌های تلفنی نخواهد داشت.

همچنین این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی خود به طور مشهود بر روی تطابق تصویر هر اتاق در سایت، با اتاقی که مسافر تحویل می‌گیرد تاکید می‌کند. اسنپ روم معتقد است از معدود مجموعه‌های اقامتی ایران است که می‌توان امکانات و جزئیات تصویری هر اتاق را به طور اختصاصی و در اختیار داشت.

اسنپ روم همان طور که می‌گوید امکان رزرو هتل، مهمانپذیر و خوابگاه در 6 شهر ایران را بر روی اپلیکیشن آپ و سوپر اپ اسنپ نیز فراهم کرده تا این سرویس ارزان در اختیار افراد بیشتری قرار بگیرد. این مجموعه اعتقاد دارد که هنوز در ایران سرویسی مانند اسنپ روم ارائه نشده و اسنپ روم به زودی می‌تواند مقصد بسیاری از مسافران باشد.

 

 

 

این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان