شریعتمداری: کارآفرینان ۳۰درصد یارانه دستمزد می‌گیرند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای هم زمان چندین طرح اشتغالی با اتخاذ سیاست های حمایتی و تعریف مشوق های جدید برای کارفرمایان یکی از سیاست های مهم این وزارتخانه جهت گشایش امر اشتغال در کشور است.

شریعتمداری: کارآفرینان 30درصد یارانه دستمزد می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شریعمداری در نشستی با مسئولان استان اردبیل اجرای طرح یارانه دستمزد را گشایشی جدید در امر اشتغال عنوان کرد و گفت: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه ها و سیاست های این وزارتخانه در حوزه اشتغال  است و با اجرای آن در 8 استان کشور به کارآفرینانی که دانش آموختگان دانشگاهی را جذب کنند 30 درصد یارانه دستمزد می دهد.

‎محمد شریعتمداری با اشاره به اجرای همزمان چندین طرح اشتغالی در کشور جهت صیانت از نیروی کار موجود و اشتغالزایی گفت: با توجه به قوانین موجود، سرمایه گذاری دولتی جهت ایجاد اشتغال ممنوع بوده، از این رو سیاست های اشتغالی ما ارائه مشوق و تسهیل فرایندها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور است.

‎وی  افزود: حوزه رفاه اجتماعی یکی  از رسالت های مهم ما در این وزارتخانه جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

‎وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اجرای همزمان چندین طرح اشتغالی با اتخاذ سیاست های حمایتی و تعریف مشوق های جدید برای کارفرمایان یکی از سیاست های مهم این وزارت جهت گشایش امر اشتغال در کشور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان