مدیر روابط عمومی منطقه آزاد قشم از شورای عالی مناطق آزاد آمد

قشم - ایرنا - حسین مرادی مقصودبکی که پیش از این در هفته‌نامه اخبار مناطق آزاد فعالیت می‌کرد، با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد قشم از شورای عالی مناطق آزاد آمد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، مرادی مقصودبکی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی  است و سردبیری نشریات خانه و خانواده، آیینه زندگی، کیش طلایی، و مشاور رسانه‌ای مدیرعامل سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین سردبیری نشریه‌های سرمایه‌گذار سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، گروه هتل‌های هما، گروه صنعتی ماهان و ماهنامه هتل را بر عهده داشته است.

مدیریت هنری روزنامه ورزشی نود، روزنامه پاس جوان، دوهفته‌نامه سینمای نو و ماهنامه فیلم‌نگار نیز در کارنامه او به چشم می‌خورد.

مرادی مقصودبکی عضو سیستم جامع مستندسازی سوابق و آثار خبرنگاران کشور و عضو فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران نیز هست.

وی در پنج سال اخیر سردبیر هفته نامه اخبار مناطق آزاد بود.

قبل از وی، مرتضی شیخ زاده عهده‌دار این سمت بود که در خردادماه به معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و 500 کیلومتر در سال های 1369 و 1370 با تصمیم دولت به 2 بخش منطقه آزاد با مساحت 300 کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و 200 کیلومتر تقسیم شد.
پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان