۱۱ میلیارد ریال وسایل ورزشی به مدارس مازندران اهداء شد

ساری - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از ارسال ۱۱ میلیارد ریال وسایل ورزشی به مدارس این استان در قالب طرح کاروان مهر با نشاط خبر داد.

11 میلیارد ریال وسایل ورزشی به مدارس مازندران اهداء شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، این وسایل شامل انواع توپ‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، انواع راکت‌های بدمینتون و تنیس روی میز، حلقه‌های هولاهوپ، طناب، مخروط و دیگر وسایل ورزشی بوده است که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به همه شهرستان ها و مناطق تابعه استان ارسال شد.

سید علی ساداتی با اعلام این که کاروان ورزشی ، بهداشتی آموزش وپرورش تحت عنوان کاروان مهر با نشاط به تمامی مناطق 32 گانه استان اعزام شد، توضیح داد: اقلام ورزشی باهدف برابری آموزشی و در راستای ایجاد شادی و نشاط وتوسعه تربیت بدنی توزیع شد و اولویت اصلی هم توزیع این وسایل مدارس دخترانه خصوصا ابتدایی بوده است.

بر اساس آمارهای رسمی برای سال تحصیلی جدید بیش از 535 هزار دانش آموز در مدارس مازندران ثبت نام کرده اند و تاکنون مشخصات 97 درصد از این تعداد در سامانه سناد ثبت شده است که از این تعداد 100 هزار و 475 دانش آموز برای مقطع متوسطه دوم ، 121 هزار و 567 دانش آموز در مقطع متوسطه اول ، 263 هزار و 487 دانش آموز در شش پایه ابتدایی و 33 هزار و 822 نوآموز ( پیش دبستانی ) هستند.

  9919/1654

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان