تسلیت برای درگذشت دبیر ۸ دوره هفته کتاب

نیکنام حسینی‌پور، دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت محسن رضایی، عضو شورای سیاست‌گذاری این دوره از هفته کتاب را تسلیت گفت.

تسلیت برای درگذشت دبیر 8 دوره هفته کتاب

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، متن پیام تسلیت نیکنام حسینی‌پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در پی درگذشت محسن رضایی به شرح زیر است: «وداع با صاحب اندیشه، برنامه‌ریزی اندیشمند و خلّاق در عرصه فرهنگ موجب تاثر شد. بدون تردید مرحوم محسن رضایی یکی از تاثیرگذاران در حوزه مدیریت فرهنگی در کشور بود.

وی از بنیان‌گذاران و قوام‌بخشان «هفته کتاب جمهوری اسلامی» در ایران بود و به ویژه در دهه 70 و 80 با هدف توسعه فرهنگ مکتوب و فرهنگ کتابخوانی، دبیری هشت دوره «هفته کتاب» را بر عهده داشت و  در این جایگاه، موجبات شکل ‌گیری، اعتلا و اعتبار این رویداد فرهنگی را در کشورمان فراهم ساخت.

مستند­سازی فعالیت‌ها، جلب مشارکت حداکثری نهادها و نهادینه کردن این رویداد ملی مدیون تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه و دغدغه‌مندانه ایشان است.

زنده‌یاد رضایی در دوران عمر پربار و موثر خود منشا خدمات ماندگار دیگری همچون تالیف و تدوین بیش از یازده عنوان کتاب و انجام پژوهش و تحقیق در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی بود.

اینجانب درگذشت مرحوم محسن رضایی را حضور خانواده ایشان، خانواده بزرگ فرهنگی کشور تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن زنده‌یاد رحمت و غفران الهی مسالت دارم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان