کرج به شهری پویا تبدیل شده است

این کلانشهر نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده و امروز به یک شهر پویا و البته زیبا تبدیل شده است.

کرج به شهری پویا تبدیل شده است

به گزارش خبرآنلاین: محمدجواد کولیوند با قدردانی از اعضا شورای شهر کرج که برای رفع مشکلات شهروندان تلاش می کنند، اظهار داشت: شورا نماد مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز شاهد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود هستیم ،گفت: مشارکت مردم به پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های شهری و دیگر بخش‌ها منجر شده که امیدوارم این همراهی تداوم داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کرج از نظر سیمای شهری، تامین امکانات و بهبود زیرساخت‌ها نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده و به یک شهر پویا تبدیل شده است، گفت: این موضوع بیانگر تلاش مردم، مدیران دلسوز شهری، شهردار و اعضای شوراست.

ای مسئول با اشاره به اینکه شهرداری کرج با وجود محدودیت مالی کشور توانسته با تدبیر و برنامه ریزی و حمایت شورا بسیاری از پروژه های ملی و استانی از جمله زیرگذر حصارک، قطار شهری و آزاد راه شمالی کرج را به پایان برساند، خاطرنشان کرد: رسیدن به توسعه و ساختن شهری آباد و امن نیازمند تلاش و همراهی همه دستگاه ها است. 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص تخصیص جریمه‌های راهنمایی و رانندگی خبر داد و افزود: با رایزنی های انجام شده توسط نمایندگان مجلس درصددیم سهم شهرداری ها از این جرایم پرداخت شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان