مجموعه فوتبال ساحلی جزیره کیش آماده بهره برداری شد

کیش - ایرنا- عملیات ساخت مجموعه فوتبال ساحلی جزیره کیش پایان یافت و این مجموعه آماده بهره برداری است .

مجموعه فوتبال ساحلی جزیره کیش آماده بهره برداری شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، عملیات اجرایی این طرح ورزشی،  مرداد ماه گذشته در دو فاز،  به درخواست موسسه ورزش و تفریحات سالم و به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، با هدف جذب گردشگر ورزشی و همچنین برگزاری اردوها و مسابقات ملی و بین المللی آغاز و هم اکنون آماده بهره برداری است

به گزارش  مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، اصلاح، بازسازی و نصب تور زمین بازی، حفاری و اجرای سیستم نور و روشنایی و همچنین ساخت و نصب سازه استادیومی بر روی پایه های روشنایی و همچنین تعبیه جایگاه داوران و مربیان در این مجموعه از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه برای ایجاد ظرفیت پذیرش 250نفر تماشاچی بوده است. 

 این طرح در اجرای راهبرد توسعه ورزش و تفریحات سالم در کیش، رونق بخش گردشگری ورزشی و تبدیل این جزیره به کانون برگزاری اردوها و مسابقات ملی و بین المللی در محدوده پلاژ آقایان  اجرا شده است. 

  امیر خراسانی مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، استفاده از ظرفیت های  موجود منطقه برای پیشبرد اهداف توسعه ای ورزش های ساحلی و بسترسازی مناسب برای میزبانی از رقابت های ملی و بین المللی را از جمله اهداف این طرح ذکر کرد.

 با بهره برداری از این طرح، مسابقات دوستانه ملی و بین المللی در رشته های فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی و دیگر رشته های مرتبط برگزار می شود. 

* توسعه و رونق گردشگری ورزشی و بهره برداری از ظرفیتهای بخش ورزش بوِیژه برگزاری مسابقات ملی و بین المللی از جمله سیاستگذارهای منطقه آزاد اعلام شده است.

در جزیره گردشگری کیش، علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی شاخص، و سلسله ای از مناظر جذاب و دیدنی در طول 51 کیلومتر نوار ساحلی، مجموعه ای از رشته های متنوع ورزشی و تفریحی با استفاده از وضعیت بی بدیل جغرافیای این منطقه فعال شده که از آن به عنوان یکی از مهمترین حلقه های زنجیره گردشگری این منطقه می توان نام برد.
تقویت هرچه بیشتر گردشگری بویژه تفریحات ورزشی و دریایی با نگرش به استانداردهای بین اللملی و بهرهگیری از توانمندیهای بخش خصوصی به عنوان محور توسعه جزیره کیش مورد تاکید مدیریت سازمان منطقه آزاد قرار دارد و در روزهای آغازین سال 98 با بهر برداری از اولین کشتی پیشرفته مسافری و گردشگری تولید داخل، گامهای عملی در زمینه برداشته شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در سخنرانی ها و مصاحبه های خود، بطور مکرر توسعه گردشگری سلامت و رشد گردشگری ورزشی را از مهمترین اولویت کاری اعلام کرده است.
غلامحسین مظفری معتقد است" از ظرفیت های گسترده و ارزشمند گردشگری بویژه گردشگری دریایی خیلی استفاده نشده است لذا در این خصوص باید به همت نیروهای توانمند و خلاق و تکیه بر موسسه های دانش بنیان، گام های اساسی در تقویت بخش گردشگری دریایی برداریم و از مواهب و سرمایه های فراوان دریا بهره ببریم".
همچنین سرپرست مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش سال گذشته در آیین تودیع و معارفه مدیران ورزشی کیش گفت: جزیره کیش به پشتوانه ظرفیت های طبیعی، امکانات ورزشی و قوانین مناطق آزاد می تواند به قطب ورزش کشور و منطقه تبدیل شود و با توجه به اینکه تردد ورزشکاران به این منطقه آزاد کشور، نیاز به اخذ ویزا ندارد توسعه گردشگری ورزشی به عنوان یکی از راه های کسب درآمد پایدار در دستور کار مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دارد.

1339

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان