تکرار "نبردی دیگر" در آی‌فیلم/ انتقادات کارگردان در تسنیم

"نبردی دیگر" عبدالله باکیده در حالی از ۳۰ شهریور در تلویزیون تکرار می‌شود که او به فقدان سوژه‌های ناب دفاع‌مقدسی در تلویزیون و سینما انتقاد دارد.

تکرار "نبردی دیگر" در آی‌فیلم/ انتقادات کارگردان در تسنیم

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این مجموعه خاطره‌انگیز به کارگردانی عبدالله باکیده در سال 1373 تولید و در سال 1374 از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

در «نبردی دیگر» گروهی از رزمندگان ایرانی به اسارت نیروهای بعث عراق درمی‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند که فرمانده خشن و سختگیری ملقب به «مشعل» با بازی اکبر سنگی آن را اداره می‌کند.

او یکی از افسران استخبارات حزب بعث عراق و حالا سخت به دنبال «حاج‌رسول رستگاری» با بازی محمد امینی‌نسب است، چرا که «حاج‌رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است، در «عملیات چزابه» نصفِ صورتِ مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و...

حسین خانی‌بیک، منوچهر حامدی، قاسم زارع، مهدی فقیه، محمد پورستار و شاهد احمدلو از دیگر بازیگران این مجموعه بوده‌اند‌.

«نبردی دیگر» از شنبه سی‌ام شهریور، هر شب ساعت 22 روی آنتن می‌رود؛ بازپخش آن نیز در ساعت‌های 6:00 و 14 روز بعد خواهد بود.

عبدالله باکیده کارگردان این سریال تلویزیونی درباره ضعف و فقدان آثار سینمایی دفاع‌مقدس و سوژه‌های ناب دفاع‌مقدسی که در تلویزیون به برنامه و سریال تبدیل نشده‌اند، گفت‌وگویی تفصیلی با خبرنگار خبرگزاری تسنیمداشته است که به زودی منتشر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان