بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی نوسازی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به‌عنوان مرکز مادرتخصصی درمان این استان بیش از ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان ولیعصر(عج) اراک 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر سه‌شنبه در آیین بازید از مراحل عمرانی طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، افزود: روند تکمیل این مجتمع درمانی با پیگیری استانداری مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک شتاب گرفته و اعتبارات مورد نیاز به صورت منظم به آن تزریق می‌شود.
وی ادامه داد: در صورت تداوم فرآیند تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک انتظار می‌رود پیشرفت کار در این طرح درمانی تا پایان امسال به 85 درصد پیشرفت فیزیکی برسد.
استاندار مرکزی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان این است که بیمارستان مادرتخصصی تا پایان سال آینده تکمیل و با تجهیز آن از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به بهره‌برداری برسد.
آقازاده تاکید کرد: اگرچه هزینه تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) اراک سنگین است اما، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت این مهم متعهد شده است. 

مطالعات و عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به‌عنوان مرکز مادرتخصصی درمانی و اورژانس استان مرکزی از سال 87 آغاز شده است. 
16 واحد بیمارستانی دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان مرکزی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند. 
698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق‌تخصص و یک‌هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

3017/6013

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان