سایت حزب پیشتاز انتخابات رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت

تهران - ایرنا - پایگاه اینترنتی حزب"آبی و سفید" به رهبری "بنی گانتس" که براساس نتایج اولیه انتخابات رژیم صهیونیستی، از دیگر رقبا پیش است، سه شنبه شب هدف حمله سایبری قرار گرفت و فعالیت آن متوقف شد.

سایت حزب پیشتاز انتخابات رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت

به گزارش شبکه تلویزیونی "آی 24"، این پایگاه اینترنتی سه ساعت پیش از پایان رأی گیری کنست رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

حزب آبی و سفید اعلام کرد، افراد زیادی تلاش کردند که در حمله به اصطلاح DDoS همزمان با رایانه های شخصی وارد پایگاه شوند که این امر فعالیت سایت را متوقف کرد.

حملات DDoS شامل حملاتی است که بصورت سیل آسا، وب سایت سازمان را با حجم زیادی از ترافیک مورد حمله قرار می دهند.

حزب آبی و سفید اعلام کرد: حدود 500 تلاش هکری از سرورهای خارج از اسرائیل ثبت شده است.

این اقدام ساعاتی پیش از آن انجام شد که شبکه تلویزیونی الجزیره قطر به نقل از شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حزب آبی و سفید موفق شده است، 34 کرسی را بدست آورد، درحالی که حزب لیکود بیشتر از 33 کرسی تاکنون نتوانسته است، کسب کند.

تلویزیون "آی 24" نیز ساعاتی پیش اعلام کرد، براساس نتایج اولیه انتخابات کنست حزب آبی و سفید در یک رقابت تنگاتنگ با حزب لیکود توانسته اند هریک 32 کرسی از مجموع 120 کرسی را به خود اختصاص دهند.

حزب آبی و سفید در انتخابات 20 فروردین ماه نیز با یک کرسی کمتر نسبت به حزب لیکود، توانست 35 کرسی را به دست آورد و در جایگاه دوم قرار گیرد.

به دنبال شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه، انتخابات کنست روز سه شنبه 17 سپتامبر (26 شهریورماه) برگزار شد.

هشتم خردادماه گذشته آخرین مهلت چهل و دو روزه «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به نتانیاهو برای تشکیل کابینه پایان یافت و وی در این روند، شکست خورد. نتانیاهو برای تشکیل کابینه می بایست 61 کرسی را از مجموع 120 کرسی بدست آورد که نتوانست در این کار موفق شود.

در طول تاریخ نامشروع رژیم صهیونیستی،  این نخستین بار است که حزب لیکود به عنوان حزب پیروز، نتوانست تشکیل کابینه دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان