نشست برنامه ریزی اولین رقابتهای قهرمانی کبدی جهان برگزار شد

کیش -ایرنا- نشست برنامه ریزی و هماهنگی اولین دوره رقابتهای قهرمانی کبدی جوانان جهان با حضور دبیرکل فدراسیون آسیایی کبدی و رئیس فدراسیون کبدی ایران در کیش برگزار شد.

نشست برنامه ریزی اولین رقابتهای قهرمانی کبدی  جهان برگزار شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، در این نشست که روز سه شنبه برگزار شد، امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، محمد سرور دبیر کل فدراسیون آسیایی کبدی، اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ج.ا.ا و جمعی از مدیران در خصوص چگونگی برگزاری این رقابتها گفتگو و تبادل نظر کردند.

 هماهنگی های اولیه جهت برگزاری اولین دوره مسابقات کبدی به میزبانی جزیره کیش، نحوه ورود ورزشکاران خارج از ایران به کیش، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، اسکان ورزشکاران و دست اندرکاران، آماده سازی سالن مسابقات و تمرین ورزشکاران از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه و بررسی شد، همچنین قرار شد در اولین فرصت ستاد برگزاری مسابقات نیز تشکیل شود.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان از تاریخ 18 لغایت 25 آبان ماه برگزار خواهد شد و تا کنون 16 کشور برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ایرنا، تفاهمنامه اجرایی این رویداد بین المللی، سوم شهریور در نشستی با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشور در محل فدراسیون کبدی  امضا شد.

پس امضای این تفاهمنامه علامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و در نشست مشترک خبری با  رئیس فدراسیون کبدی کشور برای برگزاری این مسابقات اعلام امادگی کرد. 

 جزیره کیش با برخورداری از 6 هزار متر فضای مسقف و بیش از 140هزار متر فضای باز ورزشی دارای امکانات و زیر ساختهایی مناسب و استاندارد برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی است.

 توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی از  جمله برنامه های راهبردی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش است.

نیاز نداشتن  روادید برای ورزشکاران و مهمانان خارجی جهت سفر به کیش، امکانات اقامتی پیشرفته، نبود ترافیک و حمل و نقل روان شهری  از دیگر ویژگیهای است که این جزیره را به مکانی مناسب برای  برگزاری رویداد های ورزشی  بین المللی تبدیل کرده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان