توماس توخل:بازی بنزما را دیدیم و ترسیدیم!/ رئال مادرید زیاد سانتر می‌کند

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود مصدومان فراوان به نتیجه گرفتن تیمش مقابل رئال مادرید امیدوار است.

توماس توخل:بازی بنزما را دیدیم و ترسیدیم!/ رئال مادرید زیاد سانتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سطح آمادگی شاگردان ابراز رضایت کرد.

 سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت:  بین من و نیمار همه چیز واضح است. نقل و انتقالات تمام شد و او حالا بازیکن ماست. هیچ وقت بین  من و بازیکنی مشکلی نبوده است. در فوتبال همیشه باید یاد بگیرید و پیشرفت کنید. قبول دارم پس از شکست مقابل منچستریونایتد، اوقات سختی را تجربه کردیم. آن مقطع را فراموش کرده‌ایم. هدف ما در لیگ قهرمانان، فعلا پیروزی در بازی پیش‌روست. باید بازی به بازی فکر کنیم. این رقابت‌ها  بسیار دشوار است و خواهیم دید قدرت 90 دقیقه جنگیدن داریم یا نه. با وجود مصدومان فراوان آمادگی و امید لازم برای پیروزی را داریم.

 او  در ادامه افزود: بنزما یکی از بهترین مهاجمان جهان است. انگار که 25 سال است پیراهن شماره 9 رئال مادرید را برتن می‌کند! مهاجمان دیگری می آیند اما او همیشه بازی می‌کند.کریم واقعا کلاس جهانی دارد  و بازی او  را مقابل لوانته دیدیم و ترسیدیم! بنزما  یک رهبر واقعی است و دفاع کردن برابر او بسیار سخت به نظر می‌رسد. او در همه جای محوطه جریمه می‌تواند بازی کند؛ در کناره‌ها، به عنوان هافبک تهاجمی و مهاجم.رئال مادرید بسیار سانتر می‌کندو بنزما بسیار خوب ضربه سر می‌زند. این همه تحسین کافی است؟!

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان